[track] ambient?

C738

Meubilair
Hey luitjes!

Ik heb een nieuwe track gemaakt.
NewFoundPeace

Hij is nog niet af. De claps met echo sucken nog, en ook de snares op het eind zijn niet naar tevredenheid.
Verdere plannen : AM radio stemmen en noise sampelen en toevoegen.

Uw mening?

32 kbps ? :confused:
misschien kan je een stukje in goede kwaliteit posten.
160 kbps misschien ?
voor zover ik kon luisteren klonk hij veel belovend maar
ik kan niet echt mijn meniing geven mij zulke kwaliteit.

greets isnieZot

Yeah ik weet het het is een proefopname en in de schone opname zat een hele irritante tik van schijfactiviteit waarschijnlijk. Het ramde echt tegen het ritme in en op deze manier kon ik die tik er snel uitkrijgen.
Vanavond werk ik verder en neem ik op minidisc op.
Mocht het me lukken dan staad tegen twaalven een nieuwe link in deze thread.

Robin

Beetje vreemde dark ambient. Heeft wel wat weg van filmmuziek.

Ben wel benieuwd naar update van deze versie. :0

Lekkere vage sounds. Ik kan er helaas tot zover nog niet zo heel veel structuur uithalen. Kijk eens of je de compositie nog kunt verbeteren (en misschien ook verder afmaken) kwa opbouw. Duidelijk intro, tussenstuk opbouw naar een mooie climax. De sounds lenen zich ervoor om naar een lekker climax toe te werken met een wat scherper sound, misschien een mooie volle, ronde leadsound?

Inmiddels heb ik een 2e versie opgenomen, maar die moet nog in mp3 formaat gezet worden.

Structuur:
Nee, het staat in loops van een x aantal maten en ik mix op mijn mengpaneel dingetjes in en uit terwijl ik ook nog es met de filtertjes e.d. speel. Het gaat meer om de overgangen tussen stukken dan om het totaalplaatje.
De 2e versie is 6 minuten en die heeft al wat meer avontuur. Als ik kans zie om mijn kabel naar de pc te fixen neem ik hem op en dan post ik hem hier weer

Climax: Liever draai ik een paar maal om de climax heen voordat ik er helemaal voor ga, beetje spanning opbouwen en af laten zakken. Ik probeer zoveel mogelijk een glijvlucht ervan te maken. Geen blokkengedoe met intro, 1e blok, 2e blok, herhaling van het thema en dan een leuke outro. Ik kijk wel wat er gebeurt. Het is mijn gevoel op dat moment die de structuur bepaald.

Afmaken:
Ja, das mijn grootste probleem ik heb iets van 350 cakewalkprojecten die ik nog 'af moet maken'.

-Robin-

Back