Kontakt 3 probleem in Cubase 5

Eurynom3

Ouwe rot
Bij het laden van Kontakt 3 in Cubase 5 heb ik het probleem dat hij alleen de master kanaal aanmaakt in de mixer. Voorheen werkte ik met SX3 en daarbij maakte Kontakt 3 zelf alle kanalen aan.

Hoe kan ik zorgen dat kontakt 3 weer automatisch de kanalen aanmaakt? Of welke andere oplossingen zijn mogelijk?

Bovenin kontakt het 2e ikoontje van links klikken, dan zie je je output channels. Daar kan je net zoveel outputs adden als je nodig hebt en dan vervolgens "Make default" klikken.

Edit: Ik bedenk me ineens dat dat niet het probleem hoeft te zijn. Gebruik je kontakt als instrument track dan heb je idd maar 1 output. Voor multi outs moet je denk ik de vsti op de ouderwetse manier laden.

Bovenin kontakt het 2e ikoontje van links klikken, dan zie je je output channels. Daar kan je net zoveel outputs adden als je nodig hebt en dan vervolgens "Make default" klikken.

Edit: Ik bedenk me ineens dat dat niet het probleem hoeft te zijn. Gebruik je kontakt als instrument track dan heb je idd maar 1 output. Voor multi outs moet je denk ik de vsti op de ouderwetse manier laden.

Ik laad hem als Vsti, net zoals ik dat deed met SX3. Dan krijg ik dus maar 1 kanaal @ mijn mixer. Add channel helpt niks. Dan krijg ik wel een kanaal in Kontakt maar niet een in de mixer van Cubase.

Back