Dynacord reparatie thread

Hoi Peter,

Ik zal morgen even high res pics schieten ervan, mooi op statief enzo...heb geen scannert....kan je daar wat mee?

Hi !

Helemaal perfect, prima, pics zijn tegenwoordig net zo duidelijk als per scannert, en geeft meestal nog een sfeervol kleurtje erbij ook, dus da's nog toffer voor oudere manuals ;-)

Waar ga je ze laten opduiken ? Hier ? Of op Yahoo ? OK, zien 't wel.

Alvast bedankt !

Peter

Hey Peter, ik heb de VRS manual gefotografeerd ik knal hem op de yahoogroup. Is een aardig grote zip geworden, 44mb.8o

Hey Peter, ik heb de VRS manual gefotografeerd ik knal hem op de yahoogroup. Is een aardig grote zip geworden, 44mb.8o

Hey, te gek ! Plan om vanavond eens wat shorted-tantaaltjes te gaan opsporen, dus leuk dat de manual net nu opduikt ! :halleluja

Dank je !

Grtn,

Peter

Je wou toch de owners manual? Daar staan geen schema's in hoor...en ik heb wat problemen met het uppen naar mijn groep...ik stuur de manual wel ff per mail naar je toe....als het jou lukt mag je hem uppen naar de groep...;)

Hey, te gek ! Plan om vanavond eens wat shorted-tantaaltjes te gaan opsporen, dus leuk dat de manual net nu opduikt ! :halleluja

Dank je !

Grtn,

Peter

Hmmm i swapped meteen alle tantalen...niks opsporen gewoon alle nieuw...:okdan:

Je wou toch de owners manual? Daar staan geen schema's in hoor...en ik heb wat problemen met het uppen naar mijn groep...ik stuur de manual wel ff per mail naar je toe....als het jou lukt mag je hem uppen naar de groep...;)

Yep, de owners manual, tof ! 't Was toevallig dat we vanavond allebei net met de VRS-23 'bezig' waren ;-) .

Heb je een yousendit.com account ?

Grt !

Peter

Laatst gewijzigd:
Hmmm i swapped meteen alle tantalen...niks opsporen gewoon alle nieuw...:okdan:

'k Heb verse elco-spullen binnen, 't is alleen lastig / verleidelijk om bij een gevonden shorted tantaal niet meteen voor instant gratification te willen gaan maar netjes door te gaan om ze allemaal te vervangen ;-)

Grt !

Peter

Is een aardig grote zip geworden, 44mb.8o

Veel is lekker ! 8~

'k Heb 'm binnen, ziet er goed uit, dank je !

Ik wilde schrijven:
'k Zal 'm eens proberen te uploaden,...

...maar toen realiseerde ik me dat ik zelf bij een of andere Dynacord-file al tegen een yahoo-filesize-beperking was aangelopen, bij een MB of 8 dacht ik ;{

Als we 'm voor de Y-group in de lucht willen hebben dan in een stel aparte delen ?

Grt ! + dank je nog es :halleluja

Peter

ik zal morgens eens kijken of ik hem wat kleiner kan maken en in een mooi p.d'fje maken ;)
meestal gaat dat dan naar de 5 mb ;)
nog bedankt hoor........ !!!

O dat zou mooi zijn....ik zag dat je nog geen lid was van de Dyna yahoo groep anders kan je het pdfje daar parkeren...

Next thing to do = DRS78 schema's fotograferen....8~

Hi,

Ik had die pdf-route ook eens geprobeerd en kwam op een fraaie... 44MB uit ;-)

't Zal denk ik via een batch-resolutie/size-reductie op de jpg-files wel lukken, of via wat pdf-peuterarij. Maar nu die files nog fris & vers zijn zonde om ze al meteen in elkaar te gaan stoempen ;-)

Grt !

Whaaa wordt gek van die group...nu krijg ik dit: You may only upload files smaller than 5120K Grrrrr:frons:

Is er misschien een mogelijkheid dat je hem in 2en deelt Peter? Dus part 1 en part 2? Ik ben totaal niet pdf onderlegt...:o:

Whaaa wordt gek van die group...nu krijg ik dit: You may only upload files smaller than 5120K Grrrrr:frons:

Is er misschien een mogelijkheid dat je hem in 2en deelt Peter? Dus part 1 en part 2? Ik ben totaal niet pdf onderlegt...:o:

Om snel meteen daar iets beschikbaar te hebben ben ik zojuist even voor de hoogste vorm van samenwerking & gemak gegaan:

Jouw scans (DenDer) via de pdf van Hilltree door mij dan weer in 6 rar-stukken op de Yahoo-site gezet (in de file-section).
Gebruik het welbekende winrar om ze te plakken en er zo weer de pdf uit te toveren.

Grt !

Peter

Om snel meteen daar iets beschikbaar te hebben ben ik zojuist even voor de hoogste vorm van samenwerking & gemak gegaan:

Jouw scans (DenDer) via de pdf van Hilltree door mij dan weer in 6 rar-stukken op de Yahoo-site gezet (in de file-section).
Gebruik het welbekende winrar om ze te plakken en er zo weer de pdf uit te toveren.

Grt !

Peter

:okdan:

Back