Ok,.. zag m laatst in Duitsland,.. Buh,.. de designafdeling heeft vet wat steken laten vallen,.. waren de oudere modellen al niet echt beauties,.. deze is lelijk in t kwadraat!
De sounds zijn nogal cheap and crappy ,.. het is nog steeds niet draadloos,.. de keys zijn ruk! (zelf getest ja! En ja,.. ik weet dat er vast mensen zijn die t lekker vinden spelen,.. maar ik ben er niet 1 van)
En als ik nog ff wacht met typen verzin ik zo nog een paar dingen waardoor de prijs niet te rechtvaardigen valt.
Daarentegen,..
Ik heb vroeger met veel plezier een sh101 of een gitaar om mn nek gehangen tijdens live sets,.. ff uit je schandblok te kunnen ontsnappen is best fijn. Al is t maar een paar meter!
Mobiliteit is dan ook de enige reden waarom je m zou willen hebben,..voor live of omdat je het gewoon fijn vindt om thuis of in de studio een beetje rond te lopen en je keys lekker op schoot te hebben.
Maar ja,.. dat doet een goedkope midicontroller beter! Voor 3 euri er een paar strapholders aan naaien en klari!
Misschien dat de prijzen van de ax7 nu wat gaan zakken,.. dat is een stuk aantrekkelijker,. Want die ziet er al een stuk minder aiwa uit,.. en,..wat kun je nou met die ingebouwde sounds als je een wireless kit koopt?