• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FL Studio 8 lessen in Eindhoven (10 euro per 60 minuten)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DaanP

Ingeburgerd
Beste mensen, sinds een tijdje geef ik lessen in FL Studio. Ik leer mensen eigen nummers maken, mixen, zang opnemen en bewerken, automatiseren, arrangeren, etc. Er komen zowel mensen bij mij die nog nooit muziek met behulp van de computer hebben gemaakt, alsmede mensen die ervaring hebben met bijvoorbeeld opnemen, maar de mix niet goed kunnen krijgen.

Nu weet ik velen van jullie ervaring hebben met het gebruik van allerlei DAW's zoals FL Studio, Cubase, Reason, Protools, Logic. Voor jullie is deze cursus misschien minder interessant. Heb je echter geen tot weinig ervaring dan kan ik je alles met betrekking tot FL Studio 8 leren in mijn thuis studio in Eindhoven. Het zijn persoonlijke lessen: jij doet een voorstel wat je wilt leren in en ik maak een programma. Ik geef deze lessen niet om rijk te worden en vind het vooral leuk om mensen op weg te helpen. Daarom vraag ik 10 euro per les van 60 minuten.

Bij interesse graag mailen naar: daanmuziek@gmail.com

Flyer...

Attachments

• flstudiolessen.jpg
    flstudiolessen.jpg
    91,2 KB · Bekeken: 58
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back