[remix] Sound of Goodbye

Pjotr G

funky lid
hallo komrads,

Op een ander forum was er een remix contest van de track "Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye", hieraan heb ik maar meegedaan bij gebrek aan iets beters te doen :) . Mijn creatie was goed voor een gedeelde 2e plaats....Ach ja, wil m nu dan ook maar ff hier neerpleuren:

http://stuwww.uvt.nl/~s216887/Perpetuous_Dreamer_-_Sound_of_Goodbye_(Pjotr_G_Mix).mp3

Meningen enzo meer dan welkom! (ik vind zelf achteraf overigens dat de vocal een dot te hard in de mix staat, en ik had de hele mix wel iets meer laag mogen geven)

ik luister dan wel met koptelefoon maar die bass is erg mooi, past echt heel mooi bij de vocals!
vocal lijkt me ook te hard ja, wat meer delay had ik ook wel leuk gevonden
heeeeeele mooie gefilterde gitaar (?)...super!!!!
de softe piano is ook lekker :)

hele originele remix, ik vraag me af hoe de 1e plaats klinkt want dit is namelijk al erg goed

muziek is best lekker. Ik vind alleen de bass een beetje irritant op ten duur. Maar ik vind alleen de vocals niet bij de muziek passen.

Origineel geplaatst door Gerwin

heeeeeele mooie gefilterde gitaar (?)...super!!!!

Is een LowPass filter dat gestuurd wordt door de amplitude. Dus hoe harder, hoe hoger de cutoff.

En zelf ingespeeld natuurlijk 8~

Hij swingt lekker.

Gitaar is inderdaad erg leuk gefilterd! Alleen heb ik het idee dat je gitaar echt net een ietsiepietsie out of tune is... Maar misschien heb ik een fobie daarvoor omdat ik vandaag zelf de hele dag aan gitaarmuziek bezig ben geweest en het bij ons ook ff net niet lekker zat vanwege dat probleem...

Verder lekker relaxde tune... niet heel verassend...maar dat hoeft ook niet altijd..

Back