Portable versie van DSP kaarten?

Hoi,

aangezien ik produceer op een Macbook pro ben ik op zoek naar een portable versie van een DSP kaart.

Nu heeft TC electronics de Powercore Compact maar die heeft maar 2 DSP chips waardoor je niet echt veel plugins kan draaien (2 VSS3 per DSP of 1 Master X5 per DSP..)
zie TC support site

UAD heeft de Xpander maar ik begijp niet helemaal hoeveel DSP dit kastje heeft?

Komt er mischien een PowerCore compact 2? Of is er een kans dat er meer USB/FIREWIRE compacte oplossingen komen?
Je ziet overigens ook weinig de Xpander staan (zelfs niet op thomann...) komt hier ook een v2 van of is het geflopt?

Ik heb sinds kort een UAD-1 (helaas) want hij heeft niet zoveel vermogen. Ik kan er een stuk of 4/5 plugins op draaien en dan heeft ie er al genoeg van. Daarom hebben ze een soort SE versie van veel plugins gemaakt zodat nog enigszins iets aan je kaart hebt. Maar goed, ben wel erg blij met de sound.

Binnenkort zou dan toch eindelijk de SonicCore (voorheen Creamware) XITE-1 uit moeten komen.

Filmpje vanaf de NAMM

Gaat wel iets van 3000,- euri kosten maar dan heb je ook wel een DSP systeem wat qua power al het andere doet verbleken. (vergelijkbaar met 10 Scope Pro kaarten, of 25 Pulsar 2's/Scope Projects ;))

Back