partner voor opstarten van een label

Origineel geplaatst door omiel
Aha, jij betaald maar liefst 90,- euro extra omdat het een kleine oplage is en 123,- euro Stemra kosten (?). Je hebt trouwens ook fullcolor labels zie ik. Mijn rekeningen liggen helaas allemaal bij mijn accountant, dus ik kan niet meer precies bekijken wat ze mij allemaal in rekening hebben gebracht.

Wellicht zijn de prijzen weer wat omhoog gegaan.

wat is jouw label eigenlijk?
welke releases heb je dan uit staan?

maarrre..DSF kwantum-korting een idee? ;)

Alle dertien KNAL van het DSF!!!

Met een geweldige hits als: "Waar is mijn 909 gebleven?", "Die kleine 303 aan de haven" en "Zonder compressor kan ik niet leven".

Inclusief vergeelde hoes en korting bon voor een waterkoker.....

en niet te vergeten de smurfen-uitklap-poster!

Een van de betere topics van de laatste tijd!

Erg interessant allemaal!

Origineel geplaatst door bikkel
Een van de betere topics van de laatste tijd!

Erg interessant allemaal!

Ja inderdaad, dit topic heeft mij ook doen besluiten mijn eigen label op te starten en dingen uit te gaan brengen:

Hoodlumbreaks Recordings

Wat zich gaat richten op breakbeat georienteerde dancemuziek

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen !:)

zeker leuk topic ....

1100 euro is iig niet echt veel ... een goede distributie vinden is wel moeilijk lijkt me ...
mijn laatste platen maatschapijtje (triple vision) wilde minimaal 1000 tot 2000 stuks verkopen
om het aantrekkelijk te houden ... of ze die instelling nog steeds hebben weet ik niet

ik zou iig het allemaal zelf doen en niet met een partner in zee gaan
als ik dan toch zelf een laberl zou oprichten ... (tenzij je elkaar erg goed kent)
ik zie daar toch problemen ontstaan als het gaat over welke tracks je wil uitbrengen ... concessies liggen op de loer ...
maar dat kan ook meevallen natuurlijk

al zou ik wel weer voor zo'n 550 euro 1 kant van het vinyl willen kopen (zoals UR en 430 west dat doen)
goede afspraken maken is de sleutel want ik heb al genoeg mensen in hun eigen vingers zien snijden omdat ze er een heel andere verwachting over hadden ... maar ja dat terzijde ....

MadR heeft gelijk, vastleggen en goede start zijn van groot belang mocht je toch samen beginnen aan zoiets.
Het pluspunt aan samenwerken is natuurlijk financien en bestandheid tegen te snelle beslissingen maken.
Groot nadeel is dat het uit elkaar kan vallen nog sneller dan dat je het hebt opgestart,
en dan krijg je ontiegelijke problemen die je bij een echtscheiding van koppeltjes ook altijd de kop op doen ! :D
Daarbij moet je nooit een slecht nummer willen uitbrengen om de ander tevreden te houden, dat maakt t moeilijker...

Back