midex8 voeding

Eevar

Stamgast
aangezien mijn usb poorten aardig vol zitten wil ik voor de zekerheid mijn midex8 met een adaptertje ondersteunen. nu ben ik a-technisch wat betreft elektronica en vraag me dus af hoe om ik het plugje moet doen. dus:

+0)- of +(0-

ik gok het er liever niet op dus vraag me af of iemand weet welke ik moet nemen. ik heb de manual van de midex gelezen maar kan het er niet in vinden.
alvast bedankt.

Uit de manual:

To make things easier for you, we have defined the additional MIDEX-8 power supply requirements in such a way that almost any power sup-ply unit available can be used. This can either be a DC or an AC device, and you don’t have to consider polarity. The only definite requirement is a power output of at least 500 mA (milliAmpere)!Please note the following: The power supply voltage should at least be 6 volts and must not exceed 12 volts!.

zoals ik al zei, ik ben a-technisch wat dit betreft en weet ook niet wat +(0- of +0)- betekend. ik weet alleen dat ik het ooit een keer verkeerd gedaan heb en toen begon het hier naar frituur te ruiken.
maar kan ik uit je vet gedrukte tekst opmaken dat het bij de midex niet uit maakt?

zoals ik al zei, ik ben a-technisch wat dit betreft en weet ook niet wat +(0- of +0)- betekend. ik weet alleen dat ik het ooit een keer verkeerd gedaan heb en toen begon het hier naar frituur te ruiken.
maar kan ik uit je vet gedrukte tekst opmaken dat het bij de midex niet uit maakt?

Dat maakt idd niet uit, +(0- betekent dat de + van de adapter op de buitenkant van de stekker komt en de - aan de binnenkant.

ja ik heb er een van max 600MA
hoeveel volt kan ik trouwens het beste doen? hij word natuurlijk ook al door de usb gevoed dus kan ik het beste 6v (minimum) doen of maakt het helemaal niks uit?

Als je er een hebt tussen 6-12 is het goed wat de Midex betreft, dus kies zelf maar :)

Back