Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arveyman
Hey, ik gebruik deze plugin in SX en daar zijn de 16 trax van Edirol gelijk aan midikanalen 1-16! Dus 1 plugin heeft al 16 midikanalen, lijkt me al wel voldoende!
gr
Arv
Origineel geplaatst door JazzMann
dag meneer kikker, misschien weet jufrouw schildpad wel raad !!?
doe FLP open als plugin binnen logic/cubase & maak je ediroll arr. in een deftige seq.
...die pianoroll binnen FLP is voor niets goed (geloof me da's toch alleen maar gezeik om te editeren...)
als je echt moeilijk wil doen & in FLP wil blijven dan kan ik je ook niet helpen.
gr jzz

Origineel geplaatst door J-Run
Je bent volgens mij trouwens de eerste die orchestral koopt voor in fruityloops, vervolgens niet weet hoe je het moet gebruiken en ook nog cubase hebt, terwijl je het een prutsprogramma vind. Bel maar wat helpdesks en hou je serialcode bij de hand![]()

Origineel geplaatst door Arveyman
IK heb net nog even zitten proberen in FL maar ik vrees het ergste! een NO GO situation dus..
correct me if i'm wrong
eze Orchestral kun je slechts naar 1 fx kanaal sturen. Save de performance in Edirol zelf. FL kan deze settings niet zelf onthouden. Een probleem wat overigens alleen bij deze plugins van Edirol voorkomt.
eze Orchestral kun je slechts naar 1 fx kanaal sturen. Save de performance in Edirol zelf. FL kan deze settings niet zelf onthouden. Een probleem wat overigens alleen bij deze plugins van Edirol voorkomt.