Røde NT2

Status
Please reply by conversation.
ik heb er net vorige week 1 gekocht. hoorde een verhaal dat de oude 2 een bijna exacte kopie van een dure neumann is, die daarom vlot uit de handel moest, onder druk van die firma en dat de classic 2 veel beter is dan de 2a. ken jij dat verhaal ook? weet je of het klopt?

Ken het verhaal niet, maar heb er in de studio mee gewerkt en de sound beviel mij enorm.. heb daarna een nt-2a geprobeerd en dat beviel me weer niet haha. De oude klinkt veel opener.

Nu hopen dat iemand mij blij kan maken haha.

ik had het verhaal ook nog nooit gehoord, maar hij klinkt inderdaad erg mooi. jammer dat ik niet kan zingen.
er stond er nog 1 op marktplaats, voor 330 (!) - dat is volgens mij zo'n beetje het dubbele van de 'gangbare' prijs.
succes.

ik had het verhaal ook nog nooit gehoord, maar hij klinkt inderdaad erg mooi. jammer dat ik niet kan zingen.
er stond er nog 1 op marktplaats, voor 330 (!) - dat is volgens mij zo'n beetje het dubbele van de 'gangbare' prijs.
succes.

€ 330,- is wat prijzig idd maar als je er 1 voor de helft kan vinden heb je een koopje denk ik.
ik heb er zo'n 2 jaar geleden 1 gekocht voor ik meen rond de € 220,- en ik denk dat rond de € 250,- wel een gangbare prijs aangezien je ze niet wekelijks voorbij ziet vliegen.
en hij is idd errug goed!

ik heb m een week terug gekocht, met spin en in de koffer. en netjes voor gezorgd.
er werd op marktplaats 120 of 130 geboden. mij leek 175 een goede prijs, omdat ik ook had gehoord dat het een mooie mic was.

ik heb een paar weken rondgekeken naar microfoons en me soieso vebraasd over de tweedehands prijzen. akg solid tube, rode ntk, allemaal heel betaalbaar.
het zijn ook wel kwetsbare dingen hè. ik heb de mijne laten opsturen, maar het is voor zoiets aan te raden hem zelf te bekijken en proberen, zodat je ook kan inschatten hoe ermee is omgegaan.

Rode Nt2

Rode Nt2

Hallo,
Ik heb er een setje van .
Wil best er eentje van verkopen voor de gangbare prijs .
Ik kan je gerust zeggen dat ze beiden nog in een goede staat zijn .
Laat me maar iets weten .

Groeten

Mo

Mark R.;1056506aangezien je ze niet wekelijks voorbij ziet vliegen. [/QUOTE schreef:
tja, ik kocht hem 2 weken terug op marktplaats, vorige week stond er dus weer 1 op marktplaats en nu wordt er in deze thread 1 aangeboden. dat lijkt me toch wekelijks voorbijvliegen!

ik volg het niet want ik heb er een maar ik weet wel dat ik er toen best een tijdje naar op zoek ben geweest. maar misschien dat de tijden zijn veranderd natuurlijk.

:mega:

ja, soms is het misschien toeval, maar ik kreeg de tip een 3 weken geleden denk ik, misschien 4. en binnen 2 weken had ik m in nederland gevonden. maar ik heb wel vee rondgekeken en gezocht, dat wel. en ik heb heel heel veel andere mics gezien, dus in die zin heb je wel gelijk denk ik.
nouja, er is er vast nog 1 te vinden voor de topicstarter.

Kan gesloten worden heb er eentje!

Thnx Hardcore! En veel suc-6 met de verkoop van de rest van je spullen. Alles in erg goeie staat! En leuk om eens te kijken bij iemand anders in de studio :D

Status
Please reply by conversation.
Back