BCF2000 Mackie Control in FL8 met Windows Vista

Nosferatu

Nieuwkomer
Hello,

Ik heb een probleem sinds kort heb ik een nieuwe pc gekocht, hiervoor had dus een laptop met windows xp.

En ik gebruikte mijn BCF2000 in combinatie met FL8, ik moest dus de drivers downloaden en installeren en via FL8 midi setup alles instellen zodat mijn automatische faders het deden, alles deed het dus perfect.

Als ik nu dezelfde drivers wil downloaden van de Behringer website dan staat er dat ze niet werken met windows vista dus via die update tool, en ik kan wel via FL8 de BCF2000 gebruiken in mackie control maar mijn faders werken niet meer.

weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

alvast bedankt.

terug naar xp misschien. als je geen xp hebt liggen dan zou ik in dit geval proberen om tiny xp te downloaden (is gestripte warez xp versie). moet je dus wel de diverse drivers voor je hardware comp. componenten op cd hebben of anders deze opsporen op t net , wat nog een heel gedoe kan zijn trouwens. kheb zoiets als dit ook ooit gehad en helaas niet alle drivers meer kunnen vinden.
is geen betoog voor gebruik van warez overigens maar in dit soort gevallen zie ik geen moreel probleem.

ik was er trouwens nog uitgekomen.

ik had de verkeerde port geselecteerd ik had 101 in plaats van 102, als je windows vista gebruikt heb je dus schijnbaar helemaal geen drivers nodig, hij herkent hem meteen.

Back