verloop UK naar NL stekker

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
heb een engelse adapter. ik kan natuurlijk weer een universele eu adapter kopen en deze weer in een la mikken, maar misschien heeft iemand zo'n verloopstukje, waar je een engelse stekker in kan proppen, dat dan weer in een gewoon eu stopcontact past liggen ?!

hier zeker.
nope ben al rondgeweest hier op het dorp, hellevoetsluis ook niks, internet kan wel, maar is meteen tegen 15 euro inclusief verzenden en wachttijd.

hier zeker.
nope ben al rondgeweest hier op het dorp, hellevoetsluis ook niks, internet kan wel, maar is meteen tegen 15 euro inclusief verzenden en wachttijd.

Reactie Murc of topic natuurlijk (:>> Altijd al raar gevonden..

de verzending van 1 pingpong bal is even duur als de verzending van een doos 1.20 x 60 x80 (of zoietes ) met een gewicht van onder de 10KG..

alsof dat geen monopolie misbruik is ..de reactie ..ja we moeten er dan toch met de auto langs want het kan niet door de brievengleuf..

mijn antwoord...bij mij wel..want heb een hele grote speciale gleuf juist voor dat soort ongemak..

antwoord..jahaa maar dat weten we niet van te voren...wij gaan uit van de standaard gleuf..

IKKE: ik ga nooit uit van een standaard gleuf..(:>>

Kijk even op ebay ongeveer Euro 3.40, inclusief verzenden:

NEW UK to EURO EU AC Power Travel Plug MP3 Adapter IPOD

:slotje:
bedankt allemaal
was vanmiddag op pad voor een verjaarskado en heb er onderweg 2 gevonden.

Status
Please reply by conversation.
Back