Adrenalinn: upgrade

pjeut

Ouwe rot
Wie heeft er ervaring met het upgrading van een Adrenalinn. Zo ja de volgende vragen;

1. het schijnt nogal een lastig klusje te zijn, vooral als een een exemplaar hebt met een koptelefoon-uitgang; klopt dit?
2. zijn die upgrade-sets ook in nederland te krijgen, of kan dat alleen rechtstreeks bij Robert Linn zelf?
3. Als je de II upgrade naar III, heb je dan echt een volwaardige III, of toch niet helemaal?

Waarom vraag ik dit: nou, Feedback heeft de II in de uitverkoop voor € 199,-. Bij Robert Linn zijn die upgrade-sets te koop voor $ 99,-. Ga je wel richting € 300,-, maar da's nog altijd minder dan de € 350,- die Feedback voor de III rekent.

Ik hoor wel.

Groetzzz pjeut.

uitleg hierover kost 50 euro :D

Voor iemand die in het scherpst van de gulde schede (oh, snede, sorry) woont, ben je wel wat lakoniek over € 50,-.
En als ik jou advies met succes opvolg, krijg ik ze dan weer terug gestort? Danwil ik er over nadenken.

nou maar eh uhm nee :P

Het is volgens mij niet meer dan 2 chips eruit wippen met een bijgeleverde lepel, de 2 nieuwe erindrukken en dan je firmware flashen via midi, en of ie dan percies een III staat op die site geloof ik...

Ik heb een PER van versie 2 naar 3 geholpen door 5 chips te vervangen destijds, stelt geen fuk voor.

Die setjes kan je alleen direct bij hun zelf kopen, want volgens mij moet je de oude terugsturen voor recycling etc

Ik was een paar maanden in Engeland voor 85 euro klaar, inclusief verzending. De upgrade bestaat uit verwisselen van twee chippies die je zo met een bijgeleverd haakje uit de voetje kunt halen, en het vervangen van de sticker. Als je een versie I hebt met hoofdtelefoonuitgang met je nog 1 simpele stap extra doen. De upgrade van I, of II naar III is echt de moeite waard. En je hebt dan een volwaardige III. Je kunt de upgrade kit ook bij feedback bestellen, wel even naar de prijs vragen. Misschien kun je een dealtje met ze maken want ze moeten toch van die II's af.

Klopt..

Klopt..

Ik was een paar maanden in Engeland voor 85 euro klaar, inclusief verzending. De upgrade bestaat uit verwisselen van twee chippies die je zo met een bijgeleverd haakje uit de voetje kunt halen, en het vervangen van de sticker. Als je een versie I hebt met hoofdtelefoonuitgang met je nog 1 simpele stap extra doen. De upgrade van I, of II naar III is echt de moeite waard. En je hebt dan een volwaardige III. Je kunt de upgrade kit ook bij feedback bestellen, wel even naar de prijs vragen. Misschien kun je een dealtje met ze maken want ze moeten toch van die II's af.

...ik heb ze al gemaild, maar nog niks gehoord.

Ik denk dat je samen met invoer en verzendkosten wel over de 100 euro heenkomt voor die upgrade.

je bedoelt dat...

je bedoelt dat...

Feedback is nooit zo vlot. ik heb de upgrade hier gekocht http://www.cimplespares.com/page.php?xPage=news.html maar ik zie ze niet op de site staan, even mailen? Bij Modular Square kost -ie 89 euro, ex verzending.
Ik zou naar de winkel gaan en even gezellig babbelen. Bij Thomann is -ie 345 euro, ex versand.

...de III bij Thomann voor € 345,- te koop is?

Tja, da's gelijk aan Feedback.

Klopt. Een II van 199 en een kit uit Engeland (89 + ~10 = 99 euro) of de Vervelende Staten ($99 x 0.8x 1.25=99euro) komt uit op rond de 300 euro, je moet even wachten op de pakketboer en dan moet je zelf nog even aan de slag. 50 euro verdiend. Meer kan ik er niet van maken. Je kunt ook uitkijken naar een 2de hands versie III, moet voor 250 euro wel lukken, als je geduld hebt. Hier staan een nieuwe III in UK: 249 pond = 281 euro. Zit waarschijnlijk wel de verkeerde stekker aan je adapter.

Ik ga denk ik gewoon voor een nieuwe III.

als ik de site goed belees...

als ik de site goed belees...

...Is Roger voorlopig nog zoet met die nieuwe Linndrum, dus, een versie IV zal nog wel even op zich laten wachten.

En die M-Audio, da's het toch echt nie.

Kijk toch even voor een 2de handsje. Het is een mooi ding maar vooral voor gitaren. Voor synths moet het maa net klikken. Het zou mij niet verbazen als een aantal synthetisten hun bakkie weer wegdoen.

Oké, zal 'ns kijken.

Back