Hallo,
Voor een goede vriend uit Kroatië zoek ik onderdelen voor zijn Korg X5d. De vering (denk ik?) van het pitchwieletje is namelijk kapot, waardoor zijn metal lead-solo's minder leuk worden om te spelen
. Ik weet niet zeker of het de vering is, maar hij vroeg me dit:
that pitch bend spring, I couldn't find info on it anywhere. can you try to find out which synths (not necessarily only Korg) have that exact spring.
Hij vroeg ook of ik dan de onderdelen die nodig zijn om het wieletje te fixen op kan sturen. Nu moet ik natuurlijk wel eerst weten wat ik nodig heb en waar ik het kan krijgen.
Iemand enig idee?
Voor een goede vriend uit Kroatië zoek ik onderdelen voor zijn Korg X5d. De vering (denk ik?) van het pitchwieletje is namelijk kapot, waardoor zijn metal lead-solo's minder leuk worden om te spelen
. Ik weet niet zeker of het de vering is, maar hij vroeg me dit:that pitch bend spring, I couldn't find info on it anywhere. can you try to find out which synths (not necessarily only Korg) have that exact spring.
Hij vroeg ook of ik dan de onderdelen die nodig zijn om het wieletje te fixen op kan sturen. Nu moet ik natuurlijk wel eerst weten wat ik nodig heb en waar ik het kan krijgen.
Iemand enig idee?