Dag , ik Wim, 70, hou vanaf mijn vroege jeugd van muzie zoals zovelen. Vroeger deejay, later hobbymuzikant. In de 80tiger jaren kocht ik wat synthesizers in de loop der jaren.
Momenteel heb ik wat meer tijd en na 20 ! jaar heb ik mijn Korg T3Ex van stal,gehaald, van een nieuwe backup batterij laten voorzien, mijn fijne motoriek is niet meer zo geweldig. En hij klinkt……heerlijk.
Dus ook maar mijn 01w/ r weggebracht voor een batterij. Heel vreemd voordat ik hem bracht klonk de pcmdatacard nog , mooie piano.
Module is terug, ik zie de presets maar …
geen geluid.
Wie weet waar , hoe etc. Ik de rom- data kan downloaden? Verkrijgen?
En wie weet hoe ik de sus-ex dump dan moet uitvoeren? Letterlijk hoe stel ik dat in?
wie weet een verklaring voor het ontbreken van geluid?
Als ik het zelf niet kan downloaden etc, bij wie moet ik zijn. Op mijn leeftijd low- budget? Thanks.
Momenteel heb ik wat meer tijd en na 20 ! jaar heb ik mijn Korg T3Ex van stal,gehaald, van een nieuwe backup batterij laten voorzien, mijn fijne motoriek is niet meer zo geweldig. En hij klinkt……heerlijk.
Dus ook maar mijn 01w/ r weggebracht voor een batterij. Heel vreemd voordat ik hem bracht klonk de pcmdatacard nog , mooie piano.
Module is terug, ik zie de presets maar …
geen geluid.
Wie weet waar , hoe etc. Ik de rom- data kan downloaden? Verkrijgen?
En wie weet hoe ik de sus-ex dump dan moet uitvoeren? Letterlijk hoe stel ik dat in?
wie weet een verklaring voor het ontbreken van geluid?
Als ik het zelf niet kan downloaden etc, bij wie moet ik zijn. Op mijn leeftijd low- budget? Thanks.