Nieuwe functies op het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De grootste onruststokers.
Die zijn in dienst genomen door SF. [zoiets als top-hackers die door defentie (oid) worden ingehuurd om de beveiliging te testen]

:D

ah... nu begrijp ik ineens de title van de thread... maar erm ff iets tussen neu* en sch***lippen door,
hoe kan het trouwens dat sommige thread titles net ff een tikkie donkerder zijn dan anderen?

bijv:
attachment.php

vcvxvx

Is dat niet in je browser in te stellen? Bij mij ziet het er nl. weer anders uit:

attachment.php

Attachments

• Nieuwe afbeelding.jpg
    Nieuwe afbeelding.jpg
    12,8 KB · Bekeken: 155
Kwestie van waar je al op geklikt hebt - of in ieder geval, bij mij wel.

Kwestie van waar je al op geklikt hebt - of in ieder geval, bij mij wel.
Ja alleen bij 6 trak is het kleurverschil tussen de reeds bezochte en de nog niet bezochte link nauwelijks zichtbaar, bij mij is het al iets duidelijker.

grappig, ik was precies de 666ste bezoeker van jou pagina DenDer :D

maar wtf, jij hebt 6 paginas met vrienden??? stuur jij soms iedereen zo'n invite :okdan:

Attachments

• Picture 1.jpg
    Picture 1.jpg
    78,9 KB · Bekeken: 160

maar wtf, jij hebt 6 paginas met vrienden??? stuur jij soms iedereen zo'n invite :okdan:

Of iedereen wil vriendjes met DenDer worden ;)

Of iedereen wil vriendjes met DenDer worden ;)

Ja dat zou ook kunnen :D

Jullie hebben allebei gelijk...... ik ben een allemans vriend......vriendschap verbroederd.....dus vrienden ajb geen ruzie maken :)
maar eigenlijk ben ik de synthforum hoer}:|

Oja en ik ben natuurlijk een aardige jongen die niet het hele forum loopt op te naaien....:D ghehehehee;)

En om er nog even op terug te komen waarom ik 6 pagina's met maty's heb :D....de meeste mensen in mijn lijst heb ik gewoon levende lijve ontmoet door of modificeer werk of reparatie werk of zaken of het zijn gewoon echt vrienden, en anderen door hun gedrag en of scherpe antwoorden en of hulp en of kritiek.....

@ Copini

Wordt de feature van reageren op het ledenprofiel nog geimplementeerd/geactiveerd?
Of zie je dan de bui al hangen met snauwen etc?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back