Nieuwe functies op het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jip. We hadden niet door dat iedereen die kon zien.
Wij proberen sommige features eerst uit voordat we ze beschikbaar maken voor iedereen.

Ghehehhe droog:D nou gooi die feature er ook maar in hoor...lachen zo.....

Jip. We hadden niet door dat iedereen die kon zien.
Wij proberen sommige features eerst uit voordat we ze beschikbaar maken voor iedereen.

Het SF-lab, ik krijg er een beetje het Duyvis-gevoel bij..

Het SF-lab, ik krijg er een beetje het Duyvis-gevoel bij..
Live-feed vanuit het lab:
attachment.php

Attachments

• sflab2.jpg
    sflab2.jpg
    190,7 KB · Bekeken: 136
ah... nu begrijp ik ineens de title van de thread... maar erm ff iets tussen neu* en sch***lippen door,
hoe kan het trouwens dat sommige thread titles net ff een tikkie donkerder zijn dan anderen?

bijv:
attachment.php

Daft Punk (Alles is Gejat) heeft de kleurcode 0A4C85 en de rest 0C5DA5

vcvxvx

Attachments

• donkerderenzo.gif
    donkerderenzo.gif
    11 KB · Bekeken: 135
Dat zijn door jou reeds bezochte threads/links denk ik

Klopt Kwok, donkere titel wil zeggen dat je die thread al eerder hebt bezocht. Vind ik wel een fijne feature btw.

Ik zie nu ook dat de default tekst onder de username is veranderd naar "geregistreerd lid". :)

donkere titel wil zeggen dat je die thread al eerder hebt bezocht. Vind ik wel een fijne feature btw.
maar je ziet het nauwlijks, je moet echt goed kijken wil het je opvallen...
en volgens mij klopt het niet wat je zegt want de links in mijn voorbeeld waren nog NIET bekeken door mij op dat moment...

maar je ziet het nauwlijks, je moet echt goed kijken wil het je opvallen...
en volgens mij klopt het niet wat je zegt want de links in mijn voorbeeld waren nog NIET bekeken op dat moment...

maaar eeeehhh het viel jou toch op??:stupid:halleluja:D

maaar eeeehhh het viel jou toch op??:stupid:halleluja:D
de lolbroek aan het passen? hij knelt wel een beetje zo te horen...

het viel mij ook BIJNA niet op... daarom heb ik ook de proef op de som gedaan en het gechecked in een tekenpakket.
maar ik vond het dus niet nadrukkelijk genoeg in duidelijkheid (in de berichten lijst)...

Laatst gewijzigd:
Goed die live feed.. herinnert me eraan dat ik echt weer naar de kapper moet ;)

Maar inderdaad: we testen op dit moment met mogelijke nieuwe features. We hebben die vanuit de testomgeving meeverhuisd naar productie, vooral om te kijken wat het effect is in de live omgeving. Leuk dat sommigen het gemerkt hebben :)

Ik vind het leuk, i.i.g., en prima dat er weer wat aan vernieuwing wordt gedaan.

Wel wat jammer van het paranoide gedoe dat er soms bij lijkt te horen, alhier.

wat een werkelijke ronzin hieroo weers
alsofd mn andere syte s niet genoeg zijn ...moetk straks allemaal vrienden verzoeken gaan versturen ....adden
=)
kost me al ....nxt page !!1:doei:

Da's toch fijn! Nog meer reden om al die vreselijke social meuk de deur uit te doen!

Ja sociaal doen dat doe je maar in je eigen tijd:r.......

@mods

thnx voor aanpassen van de thread titel. Zo is het voor iedereen duidelijk dat er nieuwe shizzle is op SF:okdan:

Ze hebben ook wat gesloopt.

Als je eerst een tread aanmaakte kon je ervoor een smiley plaatsen.
Dit is dus nu weg.
resultaat...een erg saai forum ;)

Ja daar was ik ook al naar opzoek en kon t niet meer vinden...misschien dat de mods het alsnog terug laten komen.....het is nu een spannende tijd zo op het forum.
Wat dan wel weer vreemd is, is dat toen ik deze thread opende ik er geen duimpje voor had gezet. Dat is er nu wel. Vreemd maar toch spannend.:D

Het aantal icoontjes wat je voor een post kon zetten zetten we nu alleen in bij algemene aankondigingen en in het feedbackforum (om de status van een discussie aan te geven: (i): aankondiging, (?) openstaande vraag en (duimpie) is een opgeloste vraag.

De berichticonen in de overige berichten waren volledig random en voegden dus niet zoveel toe.. vandaar dat die optie uitstaat :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back