Jip. We hadden niet door dat iedereen die kon zien.
Wij proberen sommige features eerst uit voordat we ze beschikbaar maken voor iedereen.
Ghehehhe droog
nou gooi die feature er ook maar in hoor...lachen zo.....Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jip. We hadden niet door dat iedereen die kon zien.
Wij proberen sommige features eerst uit voordat we ze beschikbaar maken voor iedereen.
nou gooi die feature er ook maar in hoor...lachen zo.....Jip. We hadden niet door dat iedereen die kon zien.
Live-feed vanuit het lab:Het SF-lab, ik krijg er een beetje het Duyvis-gevoel bij..
Het SF-lab, ik krijg er een beetje het Duyvis-gevoel bij..

maar je ziet het nauwlijks, je moet echt goed kijken wil het je opvallen...donkere titel wil zeggen dat je die thread al eerder hebt bezocht. Vind ik wel een fijne feature btw.
maar je ziet het nauwlijks, je moet echt goed kijken wil het je opvallen...
en volgens mij klopt het niet wat je zegt want de links in mijn voorbeeld waren nog NIET bekeken op dat moment...

de lolbroek aan het passen? hij knelt wel een beetje zo te horen...maaar eeeehhh het viel jou toch op??![]()

Ze hebben ook wat gesloopt.
Als je eerst een tread aanmaakte kon je ervoor een smiley plaatsen.
Dit is dus nu weg.
resultaat...een erg saai forum![]()