Wat is wijsheid?

hoe dieper de crisis hoe groter de mogelijkheden.

in chinezen gebruiken voor 'crisis' en 'opportunity' het zelfde woord.

Mee eens, en hoe minder het economisch gaat, des te meer interesse er is voor verstrooiing als muziek etc.

Maar goed, produceren gaat wel lastig worden als je straks je stroomrekening niet meer kan betalen :duivels:

Maar goed, produceren gaat wel lastig worden als je straks je stroomrekening niet meer kan betalen :duivels:

maar goed dat ik nog net wat geld had voor een 2dehands hohner accordeon.

( en nou maar hopen dat ie wordt opgestuurd en ik niet wordt opgelicht.
maar als het lukt is iedereen welkom om tegen een kleine vergoeding , bij mij , z'n muzikale ideeen vorm te komen geven. ook in depressietijden )

maar goed dat ik nog net wat geld had voor een 2dehands hohner accordeon.

( en nou maar hopen dat ie wordt opgestuurd en ik niet wordt opgelicht.
maar als het lukt is iedereen welkom om tegen een kleine vergoeding , bij mij , z'n muzikale ideeen vorm te komen geven. ook in depressietijden )

en die ideeen opnemen met dit hippe recordertje op batterijen

Attachments

• _MCASSET.JPG
    _MCASSET.JPG
    31,6 KB · Bekeken: 100
Mee eens, en hoe minder het economisch gaat, des te meer interesse er is voor verstrooiing als muziek etc.

Over het algemeen gaat hoog conjuctuur juist samen met een opbloei van kunst, terwijl laag conjunctuur juist funest voor de kunst sector is.
Ook logisch, tijdens een crisis kiezen de twijfelaars niet snel voor een opleiding als audiodesign en een theater bezoekje word secundair.
Ook kunstenaars hebben minder tijd (geld) om zich te ontplooien.
Een acteur/muzikant kan nu al moeilijk rondkomen.

Intresse zal er altijd wel zijn, maar je moet er wel gehoor aan kunnen geven.

Over het algemeen gaat hoog conjuctuur juist samen met een opbloei van kunst, terwijl laag conjunctuur juist funest voor de kunst sector is.
Ook logisch, tijdens een crisis kiezen de twijfelaars niet snel voor een opleiding als audiodesign en een theater bezoekje word secundair.
Ook kunstenaars hebben minder tijd (geld) om zich te ontplooien.
Een acteur/muzikant kan nu al moeilijk rondkomen.

Wat een onzin. Kijk bijvoorbeeld naar Aboriginals, die zitten met hun blote kont in de woestijn en maken de meest prachtige kunstwerken met een takje.

Maar als je het positief ziet... hoe meer mensen er werkeloos thuis zitten, hoe eerder het fileprobleem is opgelost.

ok, back to Ableton nu weer hoop ik ;)

inderdaad, wel even de handleiding meepikken als je aan het downloaden bent !

Wat een onzin. Kijk bijvoorbeeld naar Aboriginals, die zitten met hun blote kont in de woestijn en maken de meest prachtige kunstwerken met een takje.

Maar als je het positief ziet... hoe meer mensen er werkeloos thuis zitten, hoe eerder het fileprobleem is opgelost.

ok, back to Ableton nu weer hoop ik ;)

[UberOfftopic]

Ga je nou onze westerse samenleving vergelijken met die van de Aboriginals ?

De kunst waaraan je refereert is het resultaat van duizenden jaren werk.

Je argument is dus niet geldig aangezien je er niet mee aantoont, dat de Aboriginals ook in mindere tijden op hetzelfde niveau qua productiviteit bleven zitten.

Als je iets onzin noemt kom dan ook met valide argumenten.

En zo'n semi grappige, half doordachte opmerking over het file probleem doet alleen maar twijfelen aan je eigen zinnigheid.

[edit]
Excuus ik zie nu pas dat je in je eerste post je al verontschuldigde voor je gebrek aan wijsheid.
Wijsheid zonder s dat dan weer wel lol.

het thuis moeten zitten kan natuurlijk leiden tot zelfreflexie en dientengevolge een toename van de kunstvorm zijnde blues

( is het trouwens niet "lichtzinnigheid" ?)

Ga je nou onze westerse samenleving vergelijken met die van de Aboriginals ?

De kunst waaraan je refereert is het resultaat van duizenden jaren werk.

Je argument is dus niet geldig aangezien je er niet mee aantoont, dat de Aboriginals ook in mindere tijden op hetzelfde niveau qua productiviteit bleven zitten.

Als je iets onzin noemt kom dan ook met valide argumenten.

En zo'n semi grappige, half doordachte opmerking over het file probleem doet alleen maar twijfelen aan je eigen zinnigheid.

hallo er staat een smiley achter brompot :doei:

Ohh kut alles voor niks getypt :dubbel:
Nou dan ga ik maar ergens anders verder brommen.

:D

maar um... ben ff met die warpfunctie aan de slag gegaan en inderdaad...
als hij op complex staat is het wel goed te doen!
in tegenstelling tot eerdere versies van live onder v6.

toch over de nieuwe Ableton Live te spreken :)

en geen weggegooid geld.

Heb overigens wel gezocht naar een [k] versie van Live 7 maar ik kon nergens een geschikte kraak vinden. wilde eigenlijk een drumcomputertje kopen maar ik ben blij dat ik mijn zuur verdiende geld hier tegenaan gesmeten heb.

en nou mag deze topic van mij echt wel :slotje:

Back