Vergelijkbare Bass Plug-in voor de mac met Spectrasonics Trilogy???

stevenq

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een bass plugg inn voor de mac(Intel) (logic)... Het llefste heb ik natuurlijk de Trilogy van Spectrasonics maar dan moet ik tot mei wachten voordat ie uitkomt...(het is gelukkig niet zo lang meer ;-)

Alvast bedankt!

Steven

Trilogy kun je toch gewoon kopen.
Trillian komt in mei uit maar als je nu trilogy koopt kun je starks gratis upgraden..

Ja maar dan moet ik een wraper gebruiken, en daar lees ik geen goede verhalen over.....

Is er geen andere goede Bass plug inn voor de mac?

thanks

Bass plugin

Bass plugin

Volgens mij heb je echt geen wrapper nodig voor Trilogy. En voor Trillian zeker niet.

OJ

als je die wrapper nou eerst eens probeert in plaats van naar een alterbatief te gaan zoeken terwijl er een mogelijkheid is om de plugin te gebruiken die je wilt!
Mensen moeten zich eens niet zoveel inlezen eerst voor ze dingen porberen. Het is een beetje doorgeslagen door opkomst van user-based reviews en fora!
Als er 200 gebruikers slechte dingen melden terwijl er wereldwijd duizenden pakketten in omloop en gebruik zijn...wat zegt dat dan? Vaak dat er net zoveel problemen zijn als mensen die niets beters te doen hebben dan zeuren en te veel tijd hebben om te posten omdat ze te weinig bezig zijn met muziek maken.

Eerst proberen! Trilogy is namelijk te gek als je zoiets zoekt. Ik gebruik het niet meer, speel het liever in, maar heb hiervoor intel-based gewerkt met Trilogy

Ojs : Trillian heb je indd geen wrapper nodig. Voor Trilogy wel.

Manu: Ik snap wat je bedoeld en je hebt ook gelijk... Misschien had ik mijn vraag anders moeten stellen ;-)

Wat zijn andere goede bass Plug -ins voor de mac (intel based) ipv Trilogy?

alvast bedankt!

Back