ja heh, het zijn natuurlijk wel originele pootjes, al snap ik niet helemaal waarom je ze niet gewoon erbij krijgt want die Stage88 is toch wel het duurste beest uit de Clavia stal?!
Ik heb die softcase en ik moet zeggen dat hij erg mooi is. De pootje heb ik niet besteld. Het staat wel mooi maar ik moet er nog een XK-3 boven kwijt dan heb ik hem liever op een dubbele standaard.
Ik heb die softcase en ik moet zeggen dat hij erg mooi is. De pootje heb ik niet besteld. Het staat wel mooi maar ik moet er nog een XK-3 boven kwijt dan heb ik hem liever op een dubbele standaard.
Mooi is hij wel, maar over een jaar blijft er van de mijne iig niets meer over (2 jaar oud). De klinknagels zijn nu al half uit het plastiek getrokken, het handvat halverwege in 2 gebroken... Een wieletje is bijna naar de knoppen, ... De wielkappen vervormd, ...
Ik kan niet zeggen dat ik hem écht intensief gebruikt heb. Om dan € 250 euro te geven (toen)... Spijtig dat die hardcases niet in Europa gemaakt worden, want die zijn écht af, en dat heb je voor je leven.
Ik heb ook ongeveer 2 jaar geleden een reguliere 88 keys gigbag gekocht bij Feedback voor de Stage, voor ik geloof 80 euro. Da's toch ietsje minder dan 215 euro. En mijn handvat doet het nog!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.