Een klein stukje van m'n dirty house trackje

Deekind

Exploza
Oh, heb de verkeerde track geupload!!!

Laatst gewijzigd:
hier kan je een vette track mee maken , maar het blijft precies uit ....
ik weet niet wat je hebt gedaan met je geluid van de track
maar het klinkt niet echt duidelijk / mooi
was dit de bedoeling ?
en house is het niet echt he ...
volgens mij heb je zojuist een nieuwe stijl ontworpen :D

Sorry, maar wat is dit?

Ik hoor het origineel van Robin S - Show Me Love zachtjes op de achtergrond voortbrabbelen met daar overheen keihard een of andere kapot geprocessde drumloop waar niks meer van over is.... was dit echt de bedoeling?

Daarnaast is het ook nog eens niet echt dirty house he!
En daarnaast is Robin S - Show Me Love 2008 net een paar maandjes geleden een dikke hit geweest, dus lijkt me niet zo verstandig om met diezelfde track nu iets te gaan proberen...

man man toch, een loopje gepikt en er een totaal niet bijhorende kick bijgezet en dat is dan weer een track ??
ow, en omdat het gepikt loopje al eens in een dirty houseplaat werd gebruikt, is elk ander nummer ermee ook dirty house ?

knap dat je je aan ons forum aanmeld, niks toevoegt, maar ons met deze 'track' opzadelt...alweer iemand met grootheidswaanzin

succes ermee maar dit slaat nergens op

Deekind het klinkt allemaal wel erg rommelig imo. De basis van het begin is wel oké vind ik, maar het is voor de rest echt niet mijn stijl, dus ik kan je ook niet helpen wat je moet veranderen. Wellicht gewoon helemaal opnieuw beginnen.

Using loops is for noobs! :doei:

Da's natuurlijk grote nonsens!
Je kunt alles gebruiken, al zijn het complete stukken muziek van oude platen (DJ Shadow, Avalanches bv.), dus ook loops, ALS je ze maar op een creatieve manier gebruikt.

Creatief in de zin des woords!
Knip ze aan stukken, EQ ze, compres ze, reverse ze, layer ze, layer ze nog een keer, layer ze nòg een keer, knip dat weer, sidechain dat met de kick, bla, bla, blaaaa!

Dus gewoon loopjes blijven gebruiken hoor, maar maak ze je wel eigen!

Back