WSG kitje gebouwd, doet het niet; wat nu...

@etaoin
Tof, ben inmiddels verhuisd, woon nu in Utrecht, maar ik weet nog steeds waar je huis woont ;) en het blijft dichtbij. Ik p.b. anders wel ff.

@StiebZ
Heeee.... ik had ook even Ray gemaild hierover en hij zei dat het basiscomponent van de filter een op-amp is... hmmmmm...

en ? doet het kitje het al ondertussen ?

en ? doet het kitje het al ondertussen ?

Ik ga morgenavond even bij etaoin langs... die's nogal goed met dit soort dingen, dus ik heb er goed vertrouwen in dat 't goed gaat komen :okdan:

En dan; op zoek naar een omhulsel... gisteren (toevallig) bij wat kringloopwinkels geweest, maar ik denk dat het toch gewoon een zelfbouwkistje wordt.

Nou.... vrijdag dus even bij Etaoin geweest...
Wat bleek het probleem.... ojee als m'n kleinkinderen dit later teruglezen in de stoffige digitale archieven....
Na wat doormetingen met oscilloscoop en multimeter... toen bleek dus....
dat dus....
de jack-plug output met 1 draad aan het verkeerde pinnetje was verbonden... moest het andere pinnetje zijn...
De reden waarom er meer/wel geluid uit kwam bij het drukken op een bepaald punt was waarschijnlijk dat het een jack-registrerende ingang was, die als ik maar hard genoeg met de draadkluwen erop drukte de contactonderbreking stopte, en dan gaf die output wel het goede signaal naar de ingeplugde jack.... zoiets.

*Kuch* Dusssss.... hij klinkt trouwens nu super :)

Vandaag volop bezig om van een wijnkistje een mooi bakkie ervoor te maken.... ik behoud en schuifgedeelte aan de bovenkant zodat de batterij makkelijk te vervangen zal zijn....
we zijn er nog niet, toch wel veel werk, wil ook nog vernissen of verven... maar wel leuk en straks voelt het denk ik wel echt als een echt eigen bakkie.

@Etaoin
nogmaals, :okdan:

Ziet er leuk uit hoor. Hoe klinkt hij? Dat met die output is typies zo'n gevalletje van...oeps..
Dat zoort dingen doet het altijd goed op verjaardagen en partijen.

Back