Monitor stands voor op buro

seiko

Unprofessional Abuser
Ik zou graag een monitor stand voor op mn bureau hebben om mn monitor's op te zetten (Mackie HR624 dus redelijk zwaar).

Dus geen monitor stands vanop de grond, maar iets om op een bureau te zetten (idealiter kan er nog iets onder...100% ideaal zou zijn dat het een 19" rackje is)

wie weet waar ik zoiets kan kopen ?

welke bedoel je dan juist ? (alle kasten in Ikea zijn goedkoop ;-)

tja, ik wil eigenlijk geen dingen verzagen of zelf in mekaar knutselen (ik ben namelijk niet handig), dus ik was op zoek naar zoiets om te kopen.
een beetje zoals de meesten hier een synth kopen in plaats van er zélf één te maken aan de hand van printjes in de Elektuur etc, snap je ?

bedankt, dit is inderdaad al meer wat ik zoek. Als er iemand nog alternatieven heeft, hoor ik dat graag

Nouja, een paar plaatjes hout van de doe-het-zelvert, die je eventueel gelijk op maat kunt laten zagen. Dan ben je met een paar euro klaar. En voor zoiets hoef je echt niet handig te zijn hoor. Ik wil eventueel wel zoiets in elkaar knutselen voor je ;)

Nouja, een paar plaatjes hout van de doe-het-zelvert, die je eventueel gelijk op maat kunt laten zagen. Dan ben je met een paar euro klaar. En voor zoiets hoef je echt niet handig te zijn hoor. Ik wil eventueel wel zoiets in elkaar knutselen voor je ;)

Idd erg handig, gewoon MDF nemen en op maat laten zagen. Dan moet je wel heel onhandig zijn als je deze niet aanelkaar kunt schroeven (ff voorboren) of verlijmen. Kun je ook nog mooi schilderen als je dat wilt.

Back