Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Hoeveel was je kwijt?Thnx 4x besteld op Amazon, 10 nov binnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel was je kwijt?Thnx 4x besteld op Amazon, 10 nov binnen
Huh, ik op kom € 97 inclusief verzenden. (inklaren nog niet meegeteld, maar dan nog)150 euro via amazon, direct was duurder, komt nog 14 inklaren bij
Wel aan de prijs, maar als het zou zijn wat ik zocht, dan had ik dat er wel voor over.ik vind dat schuimrubber enorm duur voor wat 't is... Als je weet hoe ze dat maken...
Check.Bekijk bijlage 3815827
Een op maat gezaagd "Konig & Meyer 12140 tafelmodel partituurstatief".
Kosten: 49 euro en een klein beetje DIY (je moet zelf een stuk van de bovenkant afzagen).
Ik vind het handig dat het op een voetje staat, i.v.m. de beschikbare ruimte er onder.
En een bijkomend voordeel (voor mij) is dat het statief makkelijk draaibaar is (van links naar rechts).
Ben er zeker niet mee bekend.Als je niet thuis bent in het 3D printen, maar je wil dat toch proberen, kan je ook een keer naar een zogenaamde MakerBase gaan.
Hier zit er 1tje in de bibliotheek. Daar hebben ze de printers en vrijwilligers die je graag willen helpen met het uitwerken van je idee of het printen van je thingiverse bestand.
Dat is leuk, want je leert er wat van en meestal mag je je prints al voor een paar euro (vergoeding van de onkosten) mee naar huis nemen.
www.instagram.com
Ja ook erg mooi, al vraag ik me af of ze blijven staan als je zo'n intrap knop indrukt.Is dit misschien iets?
![]()
MIRAI
Varidock is a versatile system to build ergonomic stands for desktop synthesizers and small studio gear. With its growing range of custom mounts for brands such as Korg, Roland, Behringer, Moog, Waldorf and other manufacturers, Varidock is the ideal solution for creating space-saving studio setups.varidock.com
Mirai Media Lab GmbH (@mirai_berlin) • Instagram photos and videos
www.instagram.com
Was die smid er nog maarEn kan de plaatselijke smid / metaalbewerker niet even een stukje plaatstaal voor je buigen?
Of zelf doen?
![]()
How to Bend Sheet Metal: 13 Steps (with Pictures) - wikiHow
Most frequently, expensive sheet metal bending tools, called brakes, are used to bend sheet metalwww.wikihow.com
Ook een geinig idee.hmmm
![]()
🎸 Harley Benton GuitarTech Neck Rest
Neck Rest Work station providing supporst during repairs, new strings, neck adjustments, cleaning work, etc, Made of soft natural cork wood, Two different heights (65 or 100 mm), Suitable for most guitars, basses, ukuleles, mandolins and banjos,...www.thomann.de
Ja gaaf!Bekijk bijlage 3815859Ik heb afgelopen week twee laptop eh steunen / stands gekocht. Best handig, kun je aan je bureau bevestigen en staat netjes!
![]()
Neomounts NOTEBOOK-D100 - Bureau beugel | Paradigit
Op werkdagen voor 23.30 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €50,- | 14 dagen bedenktijdwww.paradigit.nl
Zie foto! (de GR-1 en de Lyra-8 staan er nu op, maar werkt natuurlijk ook voor pedaaltjes).
www.bax-shop.be