Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Ik ben op zoek naar een stand voor m'n FX pedalen (nu nog 1, over een tijdje meer pedalen).
Het idee is dat ik een aantal pedalen naast elkaar heb, die dan 'schuin' staan, zodat je ze beter kunt bedienen als ze ergens hoog in het rack staan.
Ik ben al even op zoek geweest, maar kom niet veel verder dan zo iets.
www.gear4music.nl
En op youtube zag ik geosynths deze gebruiken
Maar geen beschrijving welke dat is (en hij heeft nog niet gereageerd op m'n vraag welke dit is).
Gebruiken jullie hier 'iets' voor (pedalen schuin zetten zodat je ze beter kunt zien) en hoe gaat dat met die 'trap knoppen' die eigenlijk voor je voeten bedoeld zijn?
Ik heb ook gedacht aan een IKEA hack.
Zo iets
www.ikea.com
En dan iets kopen uit het assortiment (als dat er is) of zelf maken om de pedalen te ondersteunen.
Ik dacht even aan de brievenhouder, maar die is 12.5 breed, wat te breed is voor mijn pedaal.
(je kunt er natuurlijk 2 naast elkaar zetten op een kortere afstand.....)
Enfin.
Het is een brede vraag en ik ben benieuwd of er oplossingen bestaan die jullie kennen danwel gemaakt zijn door jullie.
Ik zou liever geen zelfklevend klittenband oid gebruiken. Wat je nog wel eens in de gitaarwereld ziet in hun pedalboards.
Het idee is dat ik een aantal pedalen naast elkaar heb, die dan 'schuin' staan, zodat je ze beter kunt bedienen als ze ergens hoog in het rack staan.
Ik ben al even op zoek geweest, maar kom niet veel verder dan zo iets.
Ultimate Support MDS-100 modulaire apparaatstandaard MDS-100 | Gear4music
Ultimate Support MDS-100 modulaire apparaatstandaard MDS-100 | Gear4music
En op youtube zag ik geosynths deze gebruiken
Maar geen beschrijving welke dat is (en hij heeft nog niet gereageerd op m'n vraag welke dit is).
Gebruiken jullie hier 'iets' voor (pedalen schuin zetten zodat je ze beter kunt zien) en hoe gaat dat met die 'trap knoppen' die eigenlijk voor je voeten bedoeld zijn?
Ik heb ook gedacht aan een IKEA hack.
Zo iets
Ophangbord, SKÅDIS, wit, 76x56 cm - IKEA
Bestel Ophangbord, SKÅDIS, wit, 76x56 cm bij IKEA · Thuisbezorgd of ophalen vanaf € 3.99. Bestel online of kom langs!
En dan iets kopen uit het assortiment (als dat er is) of zelf maken om de pedalen te ondersteunen.
Ik dacht even aan de brievenhouder, maar die is 12.5 breed, wat te breed is voor mijn pedaal.
(je kunt er natuurlijk 2 naast elkaar zetten op een kortere afstand.....)
Enfin.
Het is een brede vraag en ik ben benieuwd of er oplossingen bestaan die jullie kennen danwel gemaakt zijn door jullie.
Ik zou liever geen zelfklevend klittenband oid gebruiken. Wat je nog wel eens in de gitaarwereld ziet in hun pedalboards.