Siel Midi Expander manuals

penik ettek

>&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;<
ik ben opzoek naar het service manual en het owners manual van de siel midi expander. het mag een hard copy of een PDF oid zijn, als het maar iets is.
als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag.

ik had jouw site ook al grondig doorzocht. kon ook niet anders want als je SIEL googled dan krijg je 2523326595 links die daar uitkomen :okdan:
ik gebruik gewoon het service manual van de opera6 want die komt voor 99% overeen met de expander (ook bij jouw gevonden,dank)

ik ben opzoek naar het service manual en het owners manual van de siel midi expander. het mag een hard copy of een PDF oid zijn, als het maar iets is.
als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag.

Je komt een behoorlijk eind met de service manual van de Opera 6. Die kun je via Google wel vinden als het goed is. Zo heb ik die van mij ook opgelapt.

hey, is dat niet dezelfde als de suzuki sx500 ?
daar heb ik ook nog een kapotte van liggen..:(
bij de mijne zit het probleem in de voeding, de + of de - 12 volt,
ben even vergeten welke..
maar het lijkt me een leuk ding als ie werkt, zeker in combinatie met
een knoppendoos

volgens mij lijkt die suzuki meer de siel expander80 die is ook weer anders als de MIDI expander, maar dat weet ik niet zeker

Je komt een behoorlijk eind met de service manual van de Opera 6. Die kun je via Google wel vinden als het goed is. Zo heb ik die van mij ook opgelapt.

tnx boem, ik was er ook al achter en had het manual ook al.

ik ben dus alleen nog opzoek naar het owners manual van de midi expander. als iemand hem heeft liggen...of hem in kan scannen, erg graag!

is er nou niemand hier op het forum met een midi expander en/of owners manual die hem in kan scannen :confused:
het mag wel iets kosten hoor....

nog maar eens dan. een ownersmanual graag, of een beknopte uitleg van de werking. anders moet hij bij het grof vuil ;{ ;)

Back