:confused: , nou ben ik het helemaal kwijt. het schijnt alleen maar erger te worden. ik weet trouwens niet zo goed waarom ik dingen moet downloaden voor die via chip??? ik heb een midiman als geluidskaart en daar heeft die chip toch niets mee te maken, lijkt mij?schiet mij maar lek hoor!! ik heb er niet zoveel verstand van. ik heb al vanalles geprobeerd, van direct asio input en outputs veranderd, :confused: , de latency staat nu op 62 ms, (268

ern geen verschil, en ik heb ook al gezocht naar die via download dingen maar daar word ik alleen nog maar waziger van :confused: , nogmaals: ik kan alleen goed muziekies maken, ik ben geen compieneut, als cubase een 'profile'maakt dan gaat alles goed. het is trouwens niet alleen met de softsynts, kwam ik achter het is ook als ik een stukje audio in cubase wil afspelen dat het niet lukt.
hier een paar instellingen,misschien dat iemand het dan weet:
patchbay staat op : h/w out 1/2 staat op monitor mixer, h/w out sp/dif ook, al proberen te veranderen, maakt niets uit.
codec sample rate 44100
alle inputs komen normaal niveau binnen, als ik soft synth zacht inspeel( laaaaag volume) hetzelfde gezeik!!
wav out 1/2 delta.ap direct sound(sync reference)
en elke x als ik cubase laat afspelen begint ie goed en na 2 a 3 se conde begint ie te ruisen en te kraken!!