Flampad - een jaar verder

pad

flampad
De afgelopen maanden hebben we weer veel ervaring opgedaan en hebben we weer een aantal tracks gemaakt. Tijdens de opnamen hebben we, zoals we dat tijdens een optreden ook doen, live gearrangeerd en aan de knoppen gehangen.

Wellicht dat er liefhebbers of critici zijn die zin en tijd hebben om te luisteren c.q. te reageren. :)

Sedang

Partycrasher (Play)

Let me break it down for ya!

Meer muziek, downloads en achtergrondinformatie zijn te vinden op onze website: flampad.nl

Als bonus een demomix van een half uur: Sedemo ;)

Ik vind "Sendang" en "Partycrasher" erg plat klinken. En ook erg veel op elkaar lijken.
Mocht dit de bedoeling zijn geweest dan is dat goed gelukt ! (maar is niet mijn persoonlijke smaak, sorry)

Die laatste file heeft wat meer diep(gang) m.i.
Erg standaard, niet spannend, maar wel goed gemaakt. cker in het genre

Hey Flampad!

Ik heb even geluisterd naar je tracks en ben het met Shambok eens. Ze lijken inderdaad niet inhoudelijk op elkaar maar wel qua arrangement. Daarnaast zijn ze ook erg kaal (ik zou er nog wat stringpartijen inknallen en eventueel wat vette stabs). De mastering van de eerste 2 tracks mag ook nog wel beter.

Daaraantegen vind ik die 3e track wel weer lekker :) Die klinkt ook een stuk beter in het gehoor (met name door de mix denk ik zo).

Keep up the good work!

Greetz,

ARAICH

Het derde nummertje klinkt idd wel geinig maar echt ontzettend mat. Waar is al je hoog gebleven?? Met wat voor apparatuur werk je?

We doen alles in Reason (afgezien van samplen) en richten ons daarbij op het live arrangeren d.m.v. een midicontroller. Dank voor je reactie in ieder geval. Ik neem het mee! :)

Edit: ik zit nog even te luisteren en ik heb het idee dat het geluid dat ik direct vanuit Reason hoor, anders is dan dat van de mp3's. Het geluid vanuit Reason lijkt helderder te klinken en meer punch te hebben.
Dat zou de mp3 compressie kunnen zijn, hoewel je dat niet echt zou verwachten bij 224 kbps en 44kHz...

Laatst gewijzigd:
Back