Te koop:TR808 en TB303

BarTT

Nieuwkomer
Hey People,

Nieuw hier en tevens te koop: TR808 en TB303 voor de liefhebbers!!
Beide in goede staat (hier en daar wat krasjes, maar het geluid is en blijft super:okdan:)
Let me know if you're interested.........
Grtz,
Bart

Ok... welkom dan..

Laatst gewijzigd:
Nou, jij weet ook vrienden te maken zeg. Wees blij dat iemand die pareltjes weer doorverkoopt. Misschien koopt -ie er een System700 voor. Wie is dan hier de loser?

Jezis wat loop jij te spammen zeg... je bent net op het forum maar hebt nog niet helemaal door hoe het werkt geloof ik......we hebben hier ook zoiets als een marktplaats.......

Maar toch welkom....denk ik.

Jezis wat loop jij te spammen zeg... je bent net op het forum maar hebt nog niet helemaal door hoe het werkt geloof ik......we hebben hier ook zoiets als een marktplaats.......

Maar toch welkom....denk ik.

Thanx!

Heb'm door! Check marktplaats..........
Grtz,
Bart

300€ voor de hele set :okdan:

Waar kan ik die prijzen vinden eigenlijk? :P

Van een paar 100 euro minder gaat het geluid echt niet minder klinken ofzo ;)

Maargoed, in absolute mint staat gaan ze wel eens voor deze prijzen weg. Ik vind het echt veeel te veel iig.

Helemaal gelijk8D!!!! Maar heb er ook flink voor moeten sparen en in de toekomst zal die prijs alleen maar hoger worden:eureka:......
En uiteraard zijn ze uberMINT!!;)

Heeft misschien een glazen bol, net als ik :D

En en zijn ze al weg??? O nee ik zie het al voor die prijzen blijven ze nog wel even staan.....Ik geef je € 1000,- voor die 303. Ach nee okee € 1050,-:bekdicht:

Tot dat je het geluid hoort:halleluja:halleluja

Hoe klinkt dat dan?? Ik zou het niet weten...hoe klinkt een 303 is dat een polyfone synth?
En een 808 wat is dat eigenlijk? O die kan ik zelf bouwen laat dan maar.:duivels:

Hoe klinkt dat dan?? Ik zou het niet weten...hoe klinkt een 303 is dat een polyfone synth?
En een 808 wat is dat eigenlijk? O die kan ik zelf bouwen laat dan maar.:duivels:

Iemand vroeg me een keer of het echt waar is dat elke 303 anders klinkt, misschien heeft BarTT een hele bijzondere...

nomore schreef:
we zitten nu in een periode van DEflatie
We hebben nog steeds inflatie, al is die nu lager dan verwacht met name door de gedaalde olieprijs. Hoewel, in februari is die weer een beetje omhoog gegaan en is de inflatie mede daarom ook weer wat gestegen.
http://www.fd.nl/artikel/11170345/nl-inflatie-februari-2-cbs

Back