Te koop:TR808 en TB303

Helemaal gelijk8D!!!! Maar heb er ook flink voor moeten sparen en in de toekomst zal die prijs alleen maar hoger worden:eureka:......
En uiteraard zijn ze uberMINT!!;)

Nou ik zie de prijzen alleen maar zakken hoor....ze gaan hier op SF gemiddeld voor zo'n € 1050,- a € 1100,-

Heeft misschien een glazen bol, net als ik :D

Het is naar zijn glazen bol gestegen.....:D

Daarnaast stijgt de gemiddelde koopkracht dit jaar.

Wanneer hij ze voor die prijs wil verkopen, waarom niet!? Ik heb een keer een 909 op Ebay voor 1800 Euro zien weg gaan.

SF = geen eBay en andersom......hier zitten mensen met verstand, en op iebee hebben ze hun verstand verloren of bieden ze dat te koop aan. ;)

En voor wie stijgt de koopkracht dan??? Merk er niks van.

Zou je misschien wat pics kunnen posten?

Zo denk ik er nu ook wel over....en ben niet de enige geloof ik......;)

Ik heb er nog ff over nagedacht, 1000€ voor de hele set :okdan:

Had ik toch een glazen bol? Ik mocht het L woord niet uitspreken, kreeg zowat het hele forum&chat over me heen dus heb ik mijn post maar bewerkt... kreeg ik toch gelijk lijkt het...

hoax????

hoax????

Aardig wat kneuzen hiero......:bekdicht:
Dacht dat ik de echte (vintage) liefhebbers een plezier kon doen door mijn apparatuur hier te verkopen!!!!
Jammer dat jullie denken dat ik een hoax ben:Z
Ach ja......

Welkom BarTT :biertje:

er zijn gewoon een hoop nep profeten hierzo die denken dat ze alles op voorhand weten...

welkom

er zijn gewoon een hoop nep profeten hierzo die denken dat ze alles op voorhand weten...

welkom

watch and learn...

profeten zijn toch per definitie nep
en topicstarter lacht zich in het vuistje

welkom

Nou weekje verder en die gast staat nog steeds op 2 posts...hoe denk je ernou over dan?

Mja, met zo'n warm welkom als hier zou ik ook zeggen: ^%#$^$ it met de foto's! 'k Plaats ze wel ergens anders.

Back