Te koop:TR808 en TB303

Je gelooft het zelf he?

hmm ik heb toch wel medelijden met de stakker die daadwerkelijk 2600 euro gaat neerlegen voor dat setje =(

hmm ik heb medelijden met de stakker die daadwerkelijk 2600 euro gaat neerlegen voor dat setje =(
Ik niet, als je dat ervoor neertelt heb je meestal genoeg geld...

Pfffff... mijn 808 ziet er beter uit. Voor €2000 mag ie weg ;-P

Jezis wat loop jij te spammen zeg... je bent net op het forum maar hebt nog niet helemaal door hoe het werkt geloof ik......we hebben hier ook zoiets als een marktplaats.......
sjonge jonge wat weer een gedender, die gast is net lid en je staat al weer te bulderen :P

:D

sjonge jonge wat weer een gedender, die gast is net lid en je staat al weer te bulderen :P

HOAX hiero....:engel:

Voor de mensen die het nog niet helemaal doorhebben:
-Dit is mijn 'vraagprijs'. Er valt dus te onderhandelen!
(Uiteraard wel serieus..........*D)-

Tja, hij wordt lid omdat hij hier voor de gezelligheid is? Ik denk het niet, denk dat hij alleen lid is geworden om deze twee bakken voor zoveel mogelijk cash te verkopen. En zich dan niet meer te vertonen hier...
Maakt opzich ook niet uit, dat mag hij zelf weten. Maar ga dan aub niet doen alsof iemand met de beste bedoelingen neergesabeld wordt door een stel horken.

Het verkoopt gewoon niet voor de prijzen die je wilt BarTT, doe zelf eerst eens een reele vraagprijs neerzetten, dan volgt dat serieuze bod vanzelf wel.

grtzzzRb

Laatst gewijzigd:
Tja, hij wordt lid omdat hij hier voor de gezelligheid is? Ik denk het niet, denk dat hij alleen lid is geworden om deze twee bakken voor zoveel mogelijk cash te verkopen. En zich dan niet meer te vertonen hier...
Maakt opzich ook niet uit, dat mag hij zelf weten. Maar ga dan aub niet doen alsof iemand met de beste bedoelingen neergesabeld wordt door een stel horken.

Het verkoopt gewoon niet voor de prijzen die je wilt BarTT, doe zelf eerst eens een reele vraagprijs neerzetten, dan volgt dat serieuze bod vanzelf wel.

grtzzzRb

Hey,
Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik hier alleen ben om m'n apparatuur te verkopen!! Mijn bedoeling is om het te verkopen aan liefhebbers. Ikzelf doe er veel te weinig mee en denk da'k er een andere een groter plezier mee kan doen.... En mijn vraagprijs is aardig reel, gezien ebay etc. (Er zijn mensen die voor de set al 2250euro willen neerleggen...)

Grtz,
23

Dan zet je ze toch op ebay... waarom doe je eigenlijk zo moeilijk vanwege die pics... heb je er stiekum plezier in dat mensen hier denken dat het een hoax is?

Bovendien, 2250 is al wat anders dan 2850 die jij vroeg.

Dan zet je ze toch op ebay... waarom doe je eigenlijk zo moeilijk vanwege die pics... heb je er stiekum plezier in dat mensen hier denken dat het een hoax is?

Bovendien, 2250 is al wat anders dan 2850 die jij vroeg.

Dit is nou precies de reden waarom ik ze elders heb geplaatst!!!!!

2250 is een goede prijs, niet supergoedkoop, maar zeker niet rot. 1100 voor de 303 en 1150 voor de 808.
Als ik jou was zal ik het daarvoor wel doen. Een liefhebber is uiteraard niet perse iemand die ergens extreem veel geld aan kan uitgeven. Wil je gaan voor de grootste gek die er rondloopt, dan is ebay je vriend.

Grtz Bruce

los zou de reeele waarde momenteel 1200+ 1200 zijn oid = 2400, 2250 voor het setje lijkt me redelijk

:D tja die gast komt hiet op het forum een week of wat geleden en ineens staan er in 3 verschillende threads dat ie een 303:confused: en een 808:confused: verkoopt....dus ja dan begint DenDer te denderen. Ik bedoel jezelf voorstellen met als titel "Te koop:TR808 en TB303" vind ik niet echt symphatiek overkomen en dat je hier op het forum komt om gezellig 1000 apparaten op te noemen in een volgorde van 1 t/m 1000:halleluja
Dus dan vind ik je een spammer.........ach maakt het wel spammend.;)

:D tja die gast komt hiet op het forum een week of wat geleden en ineens staan er in 3 verschillende threads dat ie een 303:confused: en een 808:confused: verkoopt....dus ja dan begint DenDer te denderen. Ik bedoel jezelf voorstellen met als titel "Te koop:TR808 en TB303" vind ik niet echt symphatiek overkomen en dat je hier op het forum komt om gezellig 1000 apparaten op te noemen in een volgorde van 1 t/m 1000:halleluja
Dus dan vind ik je een spammer.........ach maakt het wel spammend.;)

Tja,voor mij is dit allemaal nieuw hier en ik dacht laat ik maar meteen met de deur in huis vallen.
Achteraf gezien had ik ze inderdaad hier eerst op marktplaats moeten zetten:eureka:
Maar wist ik veel dat het hiet zo'n vastgeroeste bedoeling is en als er ook maar iets niet gaat volgens jullie regels dat dan de pleuris(of de DenDer;)) uitbreekt!!
Jullie hadden mij daar ook ff op kunnen wijze....:okdan: i.p.v zo'n :mega:welkom!!

Alsnog welkom en misschien heb je nog wat aan dit forum, naast het verkopen van collectors items... heb je inmiddels al bieders gehad?

ik zou iig goed op passen voor wolven in schaapskleren hierzo, want ze waren ook niet zo vriendelijk met hun 1e post...wat ik gewoon keihard asociaal vond om zo te reageren op iemand die overduidelijk nieuw is en niet weet hoe het forum percies werkt...

Wat mij betreft was je al vanaf post 1 welkom...

Hey,
Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik hier alleen ben om m'n apparatuur te verkopen!! Mijn bedoeling is om het te verkopen aan liefhebbers. Ikzelf doe er veel te weinig mee en denk da'k er een andere een groter plezier mee kan doen.... En mijn vraagprijs is aardig reel, gezien ebay etc. (Er zijn mensen die voor de set al 2250euro willen neerleggen...)

Grtz,

Tja,voor mij is dit allemaal nieuw hier en ik dacht laat ik maar meteen met de deur in huis vallen.
Achteraf gezien had ik ze inderdaad hier eerst op marktplaats moeten zetten
Maar wist ik veel dat het hiet zo'n vastgeroeste bedoeling is en als er ook maar iets niet gaat volgens jullie regels dat dan de pleuris(of de DenDer) uitbreekt!!
Jullie hadden mij daar ook ff op kunnen wijze.... i.p.v zo'n welkom!!
23

Ik hou het dan maar op het laatste, voordeel van de twijfel is nooit gek.....
Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat ik je 808 af wilt troggelen (snap dat niet zo septic), want ik heb er al eentje (die me overigens 600 euro heeft gekost).

Veel plezier hier op het forum en voordat je het weet zit je ook vastgeroest:)

grtzzzRb

ik zou iig goed op passen voor wolven in schaapskleren hierzo, want ze waren ook niet zo vriendelijk met hun 1e post...wat ik gewoon keihard asociaal vond om zo te reageren op iemand die overduidelijk nieuw is en niet weet hoe het forum percies werkt...
Als iemand in zijn eerste post alleen spul duur te koop aanbiedt, vervolgens een week lang niets van zich laat horen, op PBtjes waarin je vraagt om pics ontwijkende antwoorden geeft dan rijzen er bij mij een aantal vermoedens. Dat die achteraf wellicht onjuist bleken te zijn dat kan. En niet precies weten hoe het forum werkt... dan kun je ook een weekje lurken zodat je wel ongeveer weet hoe het werkt. Om mensen te betichten van wolven in schaapskleren, nee dat is sociaal...

Back