Te koop:TR808 en TB303

@ brz ik had het niet tegen jou in het bijzonder....

600 is een mooie prijs maar de tijden zijn veranderd he.. 1200 voor een tr808 is nu reel en je kan geluk hebben voor 1000 ofzo maar je ziet er ook zat voor 14-1800 tegenwoordig

Als iemand in zijn eerste post alleen spul duur te koop aanbiedt, vervolgens een week lang niets van zich laat horen, op PBtjes waarin je vraagt om pics ontwijkende antwoorden geeft dan rijzen er bij mij een aantal vermoedens. Dat die achteraf wellicht onjuist bleken te zijn dat kan. En niet precies weten hoe het forum werkt... dan kun je ook een weekje lurken zodat je wel ongeveer weet hoe het werkt. Om mensen te betichten van wolven in schaapskleren, nee dat is sociaal...

Nou zoals je nog wel weet nam je een hele aggresieve houding aan in de chat, nadat ik zei dat je nog wel zou zien of het een hoax oid was...Je reageerde met dingen als "is dat een dreigement" enzo, nou dat is voor mij genoeg..op zon manier weiger ik met mensen te communiceren.

Ik heb geen zin in dit soort dingen via een forum...in de chat stond je vanaf dat moment ook direct op negeer.

En niet iedereen zit elke dag hier of wat vanaf moment 0 hoe een/dit forum percies werkt, en dan gelijk te reageren met LOOSER vind ik asociaal als je niet alle feiten kent. Als iemand je dan aangeeft dat je dat niet op voorhand kan zeggen en je gaat gelijk op zo'n toon beginnen....:doei:

Je moet maar eens andersom denken, wat zou jij denken als je ergens binnenkomt en je wordt zo verwelkomd???

Ik gaf hem daarna het voordeel van de twijfel en heb mijn post ge-edit, het L woord heb ik ook niet meer gebruikt. Een agressieve houding, dat nam jij mijns inziens aan n.a.v. die post, je zei iets op een agressieve toon waarop ik uiteraard reageerde met de vraag of dat een dreigement was. Die vraag vind ik verre weg van agressief. Maar goed, communicatie blijft moeilijk, al helemaal als je geen emotie kunt zien zoals dat met mail/forums etc. is.

Tja,voor mij is dit allemaal nieuw hier en ik dacht laat ik maar meteen met de deur in huis vallen.
Achteraf gezien had ik ze inderdaad hier eerst op marktplaats moeten zetten:eureka:
Maar wist ik veel dat het hiet zo'n vastgeroeste bedoeling is en als er ook maar iets niet gaat volgens jullie regels dat dan de pleuris(of de DenDer;)) uitbreekt!!
Jullie hadden mij daar ook ff op kunnen wijze....:okdan: i.p.v zo'n :mega:welkom!!

Hoe bedoel je vast geroeste bedoening??? We proberen hier juist op vriendelijke wijze met elkaar te communiceren over synthesizers en gerelateerde spullen en problemen. En dan is zo'n eerste post als de jouwe natuurlijk echt zoiets van "okee????" en daarbij buiten gelaten wat de prijs dan was/is.
Maar voor de rest ben je uiteraard hartstikke welkom:doei: hier en ik hoop dat je wat toe te voegen hebt aan de onzinnige discussies hiero.*D

Maar stel je anders even opnieuw voor....wie ben je en wat voor muziek maak je?:okdan:

En wie is je vader en wie is je moeder?
Heb je een zus(je)?

erg belangrijk...is ze lekker??:bekdicht:

Hey jongens(sep & kal) wel lief tegen elkaar blijven doen he:luv:

Wellikommi BarTT vraag FF aan zo'n moderator of ze je draad titel willen/kunnen veranderen. Dan houdt deze discussie waarschijnlijk ook op. Anders heb je kans dat iemand er over een tijdje weer over begint. Daar krijg je dan zo'n baard van enzo.

ik zou iig goed op passen voor wolven in schaapskleren hierzo, want ze waren ook niet zo vriendelijk met hun 1e post...wat ik gewoon keihard asociaal vond om zo te reageren op iemand die overduidelijk nieuw is en niet weet hoe het forum percies werkt...

Wat mij betreft was je al vanaf post 1 welkom...

idd septic, ben het weer helemaal mee eens.
er zitten hier inderdaad een aantal lui die het maar al te leuk vinden om meteen het ergste te denken en vervolgens ook uit te spreken zonder dat er iets hard gemaakt kan worden.

Bartt, ik had nog niet gereageerd in je welkomtopic, dus bij deze Welkom!

Thanks guys,

Ik snap nu aan een kant jullie reacties ook wel... (Had er dus totaal geen idee van dat er zoveel struikrovers zijn...)
Zal komend weekend de forum eens goed doornemen en me inderdaad ff opnieuw voorstellen en tevens ook een nieuw bericht op de marktplek plaatsen met aangepaste prijzen en dus ook van die mooie foto's*D..

Nu eerst een groepsknuffel!!!;)

600 is een mooie prijs maar de tijden zijn veranderd he.. 1200 voor een tr808 is nu reel

hangt er allemaal vanaf waar en wanneer..
het is wat de gek ervoor geeft (en vraagt).

De ene keer is de 909 meer waard dan de 808, de andere keer vice versa.
Internet is goed om op korte periode hypes en prijsevoluties te veroorzaken.
Ten tijde van een grote 808 thread hier op synthforum bvb lagen de prijzen veel hoger (en was er meer vraag).

een forumlid kocht vorig jaar nog een 808 voor 750 denk ik op ebay.
via "Nu kopen"
de verkoper had ook nog een ARP staan, jammer dat ik geen centen had :(

hangt er allemaal vanaf waar en wanneer..
het is wat de gek ervoor geeft (en vraagt).

De ene keer is de 909 meer waard dan de 808, de andere keer vice versa.
Internet is goed om op korte periode hypes en prijsevoluties te veroorzaken.
Ten tijde van een grote 808 thread hier op synthforum bvb lagen de prijzen veel hoger (en was er meer vraag).

dat klopt, maar momenteel maart 2009 zou je wel kunne zeggen dat 1200+1200 de gemiddelde straatprijs is, waarbij je ook nog wel voor 1000 kan slagen met een beetje geluk.

Persoonlijk zou ik het er niet meer voor overhebben, maar dat is dus persoonlijk. Ik kan me voorstellen dat als je persé die sound zoekt en dit de gangbare prijs is, dat dat betaald wordt.

Ik heb een tijdje terug een TR808 overgenomen met midi zonder seq, maar ja ik trigger alles via logic. En dat was ook een leuk prijsje.

daarvoor zou ik nu persoonlijk geen 808 kopen maar gewoon de samples in logic gebruiken.
maarja.. heb even gezocht en de eerste dat ik zie onder de 1000 euro dateert van een jaar geleden.

maar met de recente 808 kloon en zelfbouw scene vraag ik me af hoe lang dit nog zal duren..

Aardig wat kneuzen hiero......:bekdicht:
Dacht dat ik de echte (vintage) liefhebbers een plezier kon doen door mijn apparatuur hier te verkopen!!!!
Jammer dat jullie denken dat ik een hoax ben:Z
Ach ja......

ROLAND ISNT ALOOWED ..4 mselling hiero !
wistjedat niet ...aleen dj computergear
vst rules
:verkoght:

2250 is een goede prijs, niet supergoedkoop, maar zeker niet rot. 1100 voor de 303 en 1150 voor de 808.
Als ik jou was zal ik het daarvoor wel doen. Een liefhebber is uiteraard niet perse iemand die ergens extreem veel geld aan kan uitgeven. Wil je gaan voor de grootste gek die er rondloopt, dan is ebay je vriend.

Grtz Bruce

k durf te zeggen dat een rr808 meer meerwaarde biedt dan de tb
zovel colen en egte acid heft gen tb nodig
...
2250.- mag hoor
alleen dender en kalusi vinden t niks die hebben ergeen

[ps effe w8 ...duurt 12 uur 20+ comments zzzzzzzzzzzzzz
:doei:]

voor 2250 koopje zoveel leuks
mensen toch
[kheb net een moog mg1...voor byna 10 % vd waarde ]
tsimaarnet watje wil ...
bartt mag dooen watiewil
rete belangrijk hoeje zelf verkoop ..jatog
:smeris:

zo wsat een sjankie draad zeg welkom k ben weg !!
schaam me om roland spul te hebbe
maakde wereld een stuk lastiger ..zo
snel ri mn nord mod. trancendent /cs30 moog mg1
zoveel makeloijker in de r-omgang

skyt 909/303

geefter 500 t stuk voor wie doet me ..
terug brenge die prijzen

kjocht in de afgelopen maanden moog mg1 300
korgz1 350
trancendent 300
en veel meer leuks je bent niet goed byje ghoofd asje een 3 maanden vakantie uitgeeft aan vintage ..vanwege vintage
en alleen daarom zegik ; cole wars ...beginnnnnnnnnnnnnnnnnnn

hebbie zitten zuipen r-ond?

ik kan er geen touw aanvast knopen, wil je je 909 ruilen voor een 500 euro? nou voorruit met de gheyt dan, daar doe ik het voor.

op zich valt het wel mee hoor ron, die 808 was 2800 gulden destijds.....neem de inflatie correctie erop etc, dan is 1000-1200 voor een semi onverwoestbaar (goed te repareren altijd) stukje electronische geschiedenis redelijk nog zelfs.

Ik denk dat van alle drumcomputers de TR808 wel het breedst is te horen in alle stylen.

BTW ron, moet je die MFB 522 es checken op youtube, 280 euro, komt in mei, nou dat klinkt ook goed man, jammer dat MFB van die plastik zooi is voor de rest

Back