onrust nv
Onrust industriëele audio
2e hands aanschafbedrag bedoel ik dus. Dat betekend 250 voor de kawai en 30 voor de hammond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik word altijd een beetje krielig van die geldwolven. Voor mij zijn dat soort mensen net zo evil als die bonus schrapende bankdirecteuren.

O heb jij er 1 voor van € 100,- dan? Waarschijnlijk niet.....de markt bepaald de prijzen......ik bedoel je zou een dief van je eigen portemonnee zijn als je voor een 303 zeg € 500,- zou vragen. Prijzen groeien en evolueren naar het bedrag dat er vandaag de dag voor wordt neer geteld.....is weinig aan te doen. En als je dus een 303 zou willen dan ben je vaak toch gewoon € 1000+ kwijt.

Waarom noemt iedereen 2e hands toch vintage? Is dat hip ofzo? Of kan je dan schandalig hoge prijzen vragen?
Het is zoals het is en het gaat zoals het gaat. Klaar.
nou ja ik vind dat kritiek op woekerprijzen zeer terecht kan zijn
ook niet meer stiekem kijken he...Dan quote ik mezelf maar.....abonnement opgezegd.

Het is pas een rip off als iemand het ook gaat betalen... op dit moment is het gewoon een forumpost.
Dit noem je toch gewoon marktwerking?
Kapitalisme?
Stom, als je het ervoor uitgeeft..........
Vintage zou moeten staan voor toestellen die een leeftijd hebben bereikt van 25 jaar of ouder.
Net zoals bij auto's die 25 jaar oud zijn,oldtimers genoemd worden.