GELDKLOPPERIJ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er is ook zo'n theorie over de paus en A. hitler. En sommige van die meningen klinken vrij logies, maar dat doet de bijbel ook en dat is ook uit een grote duim gezogen. Dus kom maar op met die Patrick ik lus'm rauw(wel met'n uitje).

wat 6trak bedoeld volgens mij, is dat er gewoon heel veel enge gasten zijn die uit naam van een kultus/geloof/sprookje macht over anderen proberen uit te oefenen en daarbij wordt moord etc niet geschuwd om die doelen te bereiken...in feite op microschall doen we er allemaal aan mee...behalve de gekken in een tehuis..

BTW over het uit de duim zuigen, dat valt wel mee. He tis eerder dat ze over de gehele wereld scheppings en voorvader myhtes hebben ingelijfd en dat in een leuk handzaam boek hebben gestopt...die onderdelen zelf berusten vaak ouwe geschriften die vele duizenden jaren ouder zijn dan 3000 ofzo wat ze doen laten geloven. Het makkelijkste voorbeeld is het genesis verhaal wat een op een kopie is van een ander...gilgamesh, enoch etc...

Er is ook zo'n theorie over de paus en A. hitler. En sommige van die meningen klinken vrij logies, maar dat doet de bijbel ook en dat is ook uit een grote duim gezogen. Dus kom maar op met die Patrick ik lus'm rauw(wel met'n uitje).
er zijn heel veel zaken waar mensen aan meedoen maar totaal niet bewust weten waarom...
de dingen zijn niet zoals ze zijn... misschien is alles wel een illusie...
misschien woont septic daarom ook wel in jouw'n hoofd ;)

He tis eerder dat ze over de gehele wereld scheppings en voorvader myhtes hebben ingelijfd en dat in een leuk handzaam boek hebben gestopt...
bijv de geauthoriseerde bijbel van koning james... :D

Laatst gewijzigd:
Ik hou niet van religies, dus ga ik er veel over lezen. Zodat ik een goed beeld heb waar ik tegen ben. Alles wat septic beschrijft heb ik al kilometers letters over gelezen. En in mijn ogen zijn alle religies de grootste oplichting die ooit heeft plaats gevonden. Alle religies beweren de absolute waarheid te hebben, Maar ze beweren allemaal iets anders. Dat is voor mij het meest overtuigende bewijs dat ze allemaal liegen. Ze kunnen nl niet allemaal gelijk hebben. Dus: leugens. Patrick go home!

rennes_le_chateau_sign.jpg

Je zou bijna kunne zeggen een (Château-le-) Rennaissance man

je bent duidelijk een verlicht individu.

een philipsganger bedoel je,
och ook daarin geloven is geloven.
geloven begint misschien waar zeker weten ophoudt. ook geloven in De waarheid, het onrecht/recht, eerlijkheid en zinvolheid, dogmatisme.
hoe meer je erover nadenkt, hoe meer je beseft hoe weinig we weten .
kortom dool en zoek gerust verder, leg het niet een ander op en geniet.
ook van die "dure" ms20 !

och ook daarin geloven is geloven
geloven doe je als je te lui bent om onderzoek te plegen... "je geloofd het dan wel"
het is daarom ook niet voor niets dat mensen dit nog niet eens zo heel lang geleden niet eens zelf mochten doen, ze moesten maar vooral geloven in iets en dan kwam het wel goed... NA dit leven...

wat bijv septic doet is niet stil blijven staan bij 1 concept maar iets van meerdere richtingen beschouwen...
je moet dus niet zo maar geloven (omdat een ander het zegt) maar ZELF onderzoek (blijven) doen en zaken toetsen...

ware verlichting heeft niets met religie van doen...

nee , meer met het 7de stadium van bewustzijn ?
geloven en onderzoeken kunnen goed samengaan, hoeft echter niet. mensen constueren hun werkelijkheid aan de hand van hun ervaringen, mentale vermogens etc. ze geloven dat het concept kloppend is : de waarheid in feiten "is" hun poging om de werkelijkheid begrijpbaar te maken. in hoeverre mensen een gedeelde waarheid hebben ( bv een religie of politieke overtuiging ) en hoeveel ruimte er nog bestaat voor onderzoek en relativering is een heet discussie onderwerp. dat geloven en zeker weten in elkaars verlengde liggen een aardig idee, dat wij door onze beperkingen niet veel verder komen en dat overschreeuwen door "waarheidsgebrul" lijkt me zeer aannemelijk. het idee van verlichting ten spijt ..
iha echter is er voldoende interessants om vragen bij te blijven stellen en me te blijven verbazen. geweldig toch

Nee, duidelijk een philipsganger(sunny pedaal). Dan zie je tenminste iets, helpt ook tegen nachtblindheid. En andere soorten van kortzichtigheden. ZIEN=GELOVEN.

Laatst gewijzigd:
all you touch and all you see , all your life will ever be
( pink floyed, dark side of the moon)
( "see" is mi natuurlijk overdrachtelijk bedoeld, hear and think had er ook wel bijgemogen, maar dan liep de tekst waarschijnlijk minder)

dank voor de instructie video, denk er sterk over een synthsekte te beginnen, de link heeft mij nieuwe ideeen gebracht, dank

eerder Sunny Petal Worstschippers

he wat een ZONdige opmerking

Nouw je kan er wel om lachen , het is natuurlijk een vage film zo hehe....
hier is de debunked versie

Maar desalniettemin, zijn er diverse theorieen dat bananen ET fruit is :)

Maar ik wordt er wel moedeloos van die biblebelt types die denken dat hun alles maar denken te kunne verklaren (uiteraard in hun voordeel )
Het gegeven an sich is niets mis mee, maar dat gezalfde gedoe eromheen daarvan kots ik..
Zoals je in dat filmpje ziet van de PROTO of INDO banaan (oervorm) is dat helemaal niet iets wat makkelijk in je hand past, wat een gelul...

Die bananen werden door de "Goden" "geplant" om na een (de zoveelste) overstroming toch voedsel te bieden aan de overgeblevenen.
EEn banaan zit boordevol voedingsstoffen om in leven te blijven. Extreme Survival Food jwt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back