GELDKLOPPERIJ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
1 miljard? das mij nog veels te veel hehe, hou het maar op 133.000.000

1 miljard? das mij nog veels te veel hehe, hou het maar op 133.000.000
da's nog eens 367.000.000 minder dan de georgiesche guitige stenen ons melden...

Georgia_Guidestones_English.jpg

zullen we maar eens beginnen met 5.000.000 nederlanders ,
ik wil wel wat ( 66%) van mijn medeforumleden aanwijzen voor ""öpoffering""

Nee een ziekte is eerlijker, lekker random. Dus nog even wachten tot ebola het luchtruim gaat kiezen. Komt van zelf wel goed. De natuur slaat terug.

alsof eerlijk goed is
gewoon gericht allemaal abknalln met de puddingbuks

ik mag hopen dat je onderzoek heb gedaan naar de heer Rose Crusician C. :)

Illuster figuur, die Georgie memorial stones is btw een bijeenraapsel van diverse wetenschappelijke stellingen die oa zeggen: dat meest gunstige populatie voor de mens 500.000.000 is idd

133.000.000 refereert naar het aantal wat onze pre-pre ancestors als maximum hadden.

BTW er is maar een taal voor de mensen.. de taal van bloed en het raadsel van staal.

Sommige films kan je iets van leren :) Conan the Summerier bijv hehe

Sommige films kan je iets van leren :) Conan the Summerier bijv hehe
Ariër Zwartzennekkert is idd ook niet echt fris... en er zijn legio films waarin bepaalde zaken naar de oppervlakte komen alleen niet voor simpele zielen herkenbaar nutuulk... denk aan films van o.a. Kubrick, Spielberg, Lucas etc

Feit blijft dat het veelste druk is op deze planeet. En daar word het niet gezelliger van. Er is zo'n test waar ze 2 kooien met ratten hebben. In een kooi zitten een paar ratten, en daar is het rustig ieder doet z'n ding. En een kooi met veel ratten, daar ik het stress ze eten elkaar oren op en vechten. Bij mensen gebeurt het zelfde. Dus is het makkelijk om daar conclusies uit te trekken.

tja, alleen de mens heeft wel de keus he..
harmonie is mogelijk, alleen lijken jullie dat allemaal niet te willen :D

Afschaffing van geld is een van de anarchistiese hoofd doelen samen met het afschaffen van de staat. Zonder geld geen klasse systeem is de achterliggende gedachte hier van. In een deel van spanje hebben ze dat succesvol gedaan tot Franco de boel kwam verstieren. In barcelona zijn ze daar nooit aan toe gekomen. Barcalona was in handen van de anarcho syndicalistiese CNT( mijn jeugd helden). Daar werkten ze nog met waarde briefjes, met een stempel erop.

Ik dacht dat New World Order een uiterst rechts clubje was(braak). Waar vooral het rijkere deel van de mensheid baadt bij heeft. Een heel eng clubje dus. Maar dat met die ratten is om aan te tonen dat overbevolking gewoon slecht is voor een land. En de sfeer in een land.

druids... west to east... ipv andersom :D

OOOOOH het is allemaal de schuld van de ieren. Wat weet ik nog niet, maar ik verzin wel wat.
nee je moet ff lezen...

Ik dacht dat New World Order een uiterst rechts clubje was(braak).
zoals al eerder gezegd; links en rechts is voor het volk...

Ja zie je wel. Ik wist het iemand die zich druid noemt is niet te vertrouwen. Raar woord trouwens druid. Volgens mij is het een vloek die iedereen die niet gallic is treft. En die ieren hebben daar overal stenen voor neer gezet als antennes. Om de wereld te veroveren. Dan krijgt ieder land een koning die Patrick heet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back