Agrarische Innovatie

Ik vind hem erg mooi gemaakt, alleen de beat vind ik wat minder passen. Het kan natuurlijk ook persoonlijk zijn, maar zelf zou ik gekozen hebben voor een beat die wat minder upfront is zeg maar. Ander soort ritme dat wat meer "kabbelt" en minder "hoekig" is en ook anders gemixt - verder naar achteren (dus wat donkerder en iets meer doen met galm).

Maarre, verder :okdan:

Allleee,

k heb net je nummer geluisterd,,,,en ik het enige wat wat ik kan zeggen is ga zo door! Als je opbouwede krietiek wil.....dan moet je niet bij mij zijn. Ik heb een zwak voor breaks en jij bezvesgtigd dat.

Sommige reverbs zou wat rekken, zeker aan het begin.
Drums zijn nice...
Opbouw ok...daarin tegen is tie lekker constant (goed).

wederom ga zo door!!!

Sommige reverbs zou wat rekken, zeker aan het begin.

K had gister gezopen.....reverbs zijn ook gewoon goed

Laatst gewijzigd:
Mooi Trag! Lekker wegdroom trackie :okdan:

Zelf zou ik net als Hooihuis zegt iets anders doen met de drums alleen zou ik de drums ook iets 'smeriger' maken => slechtere kwaliteit, bitcrusher erover? (= ook persoonlijk he ;) )

Ff kijken of ik zo gauw een voorbeeldje heb in m'n sample bibliotheek om een idee te geven wat ik bedoel..

Mja..voorbeeldje is niet helemaaal wat ik bedoel (zeker 't ritme niet..), maar ach..

Als je zoiets zou doen, wordt het nummer btw wel anders ja.. beetje 'dieper' volgens mij, en of je DAT wil weet ik uiteraard niet..

Enfin.. blabla.. 't is al een mooi nummer. punt. :D

Ten eerste dank voor deze positieve geluiden!

Wat betreft het drumgebeuren snap ik precies wat jullie bedoelen.
Ik heb er ook al een tijdje mee gestoeid en heb steeds moeten concluderen dat het geen verbetering was...
Zoals 6trak al doorhad is de track gemaakt om te gebruiken bij een filmpje wat ik aan het maken ben. Ik ga er dus ook nog een kale ambient versie van maken en hoop ook nog een versie met een wat subtielere drumpartij.

Ik begon mij af te vragen of het wel de moeite waard was en of ik niet op een zijspoor was beland .... nee dus! Maar gewoon eventjes doorpielen geblazen :geslaagd:

De snare in de fill is misschien ook wel mooi als "main snare", dat zou de beat al iets minder braaf maken.

Back