plutonium

nox

Stamgast
ik dacht ik gooi ook maar weer eens wat op, beetje vage soundtrackish hiphop als ik 't zo mag omschrijven

nog niet gearrangeerd ofzo, maar de opzet moge duidelijk zijn

*klik*

totaal niet mijn stijl, gladde pseudo G funk style hiphop.

Eerste gedacht is dat het zon background flashmuziekje is wat je wel eens hoort op sites/games. Voor de rest kan ik er geen oordeel aan hangen ik zit niet echt in die hoek..

Enigste wat ik kan zeggen is dat het erg clean en unprocessed klinkt, komt dat droog uit een MV8000 ofzo? Ben ik wel geinteresseerd in..

ik ben de laatste tijd onbewust wel een beetje in die muzak richting bezig. best mooi trouwens, wat jij opmerkt als unprocessed is juist vrij overprocessed om 't clean te krijgen hehe. nox likes

ik maak geen gebruik van hardware bakken, ik heb voor deze track wat gefreakt met altered states en outer limits van zero G

Je zou zelf eens moeten samplen, sorry dat ik het zeg maar voordat ik je reply gelezen had wist ik al dat zero G er iets mee te maken had 8o)

Nou klinkt het wel lekker, af en toe mag je wel wat meer met die beat doen, er wordt veel herhaalt... maar ga zelf samplen! Zo klink je net als die gast 2 huizen verder op die dezelfde sample libary heeft.

dat vind ik dan weer meteen een iets te extreme uitspraak ;)

er zitten 2 samples in ofzo, ik combineer 't vaak in alle subtiliteit. nu is dit ook nog eens een vrij buitensporig dingetje voor mijn doen, normaal gesproken werk ik met meer live instrumenten, al dan niet gesampled.

thanks for your time !

ik ben de laatste tijd onbewust wel een beetje in die muzak richting bezig. best mooi trouwens, wat jij opmerkt als unprocessed is juist vrij overprocessed om 't clean te krijgen hehe. nox likes

ik maak geen gebruik van hardware bakken, ik heb voor deze track wat gefreakt met altered states en outer limits van zero G

Nou ja je mag het als een compliment opvatten ieder zijn smaak qua mixsound. Ik mis een beetje de oldskool oempf en wegdrukkende bias kicks hehe..

Maar opzich klinkt het zuiver wel ja.

Back