thegreatmuffin
rtm
Sorry hoor, ik kan even niet bevatten wat het uiterlijk van een synth er toe doet. Als het maar klinkt zeg ik altijd. Al mijn synths zien er walgelijk uit kwa vorm en kleurstelling 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Sorry hoor, ik kan even niet bevatten wat het uiterlijk van een synth er toe doet. Als het maar klinkt zeg ik altijd. Al mijn synths zien er walgelijk uit kwa vorm en kleurstelling![]()

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik zit zelf nu te twijfelen tussen de Nord Rack 2 en de K-station. K-station was eerst de bedoeling, maar ik zag laatst dat de Nord Rack-2 nog maar E 699,- is. Uit de k-station kun hele gave geluiden halen (Vooral door de 3 occilators), maar Nord-rack2 is ook heel cool en is 4parts. Moeilijk kiezen...

Dat hoor ik inderdaad van iedereen; ik HOOP dat jullie gelijk hebbenOrigineel geplaatst door Tactic
Verkijk je trouwens niet op de presets van de Nordlead 2 , want die vond ik dus helemaal kut, maar ik ben zeeeer tevreden over de nord..
=> 'k ga 'm TOG maar (erbij) halen..
Die is dan ook wel weer een stukje duurder! Voor dat geld mag dat dan ook wel weer!Overigens vond ik de Nordlead3 veel beter klinken (en die interface is natuurlijk geweldig!)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Tjsa, dan zou 'k 'm alleen kopen omdat het een NORDRACK is
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dat zou nooit de reden mogen zijn om een bepaalde synth te kopen.