• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

moog elijk doe ik alles weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik zit er sterk over te denken om mijn spullen weg te doen, om weer 's plek te maken voor een andere hobby.
of ik dat ga doen hangt ook een beetje af van het gemak waarmee zoiets kan, en hoe snel.
wat denken jullie, zou er iemand geïnteresseerd zijn de volgende spullen? het is trouwens wel bijna allemaal in topstaat en het zijn mijn eigen troeteldiertjes dus hier en daar verlang ik echt de hoofdprijs.

moog the source met midi
tr808 + kenton pro4
tr808
moog parametric eq
moog graphic eq
doepfer maq16/3
opcode 8portse
delta1010
sequential multi-trak
waldorf micro q
moog micromoog
yamaha e1010 analog delay
moog minimoog

bij elkaar zou het toch wel 8000-8500 moeten opbrengen. of krijg ik nou de volle laag dat ik veel te hooggespannen verwachtingen heb??

tr-808

tr-808

Hallo,
Ik weet niet hoeveel de hele handel waard is. Dat is vrij relatief.
Ik weet wel dat ik belang heb bij een tr-808..
Wat wil je daar voor hebben?? (of de prijs voor bijde)
Bij eventueel meer info wat dit betreft mail me even op: dj_qbus@hotmail.com

Begin me nu toch even wat af te vragen Leo. Vergeef me dus als ik onbeschoft overkom. Ben je nu serieus of maak je gewoon effe een grapje om te kijken hoeveel je spullen waard zijn? Of ben je gewoon een "winkelier zonder winkel" want volgens mij heb je altijd wel spullen te koop. :confused:

schilderen. van die muziek bak ik toch niks. maar ja, ik zet die spullen aan, sla wat toetsen aan en het klinkt wel goed. ik ben lang heen en weer aan het schuiven geweest en dit is toch wel het geluid dat ik zocht. nou ja, misschien hou ik het wel. tr808 zal nog wel de deur uitgaan, 750 denk ik. de echo (net van de Q gekocht voor 110 euro) is een van de apparaten die alleen gaan als alles gaat. want het is wel een heel leuke echo.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Vergeef me dus als ik onbeschoft overkom. Ben je nu serieus of maak je gewoon effe een grapje om te kijken hoeveel je spullen waard zijn

Je komt niet onbeschoft over, maar meestal doe ik mijn best het zo op te schrijven als het is. Ik weet zelf wel wat die spullen waard zijn, hier overigens minder dan op andere sites, maar dat is ok. Ik ben misschien wispelturig, vervelend, een klootzak, oversexed, lui, maar je hoeft er bij mij niks achter te zoeken. Wat er staat is wat er aan de hand is, verder geen gelul.

Oversexed... nou Leo, ik heb je natuurlik nooit gezien, maar eh... zou het ;)

Kan me overigens zo snel geen betere hobby voorstellen of het moet om qualitytime gaan, waarbij je dan natuurlijk wel lichtjes naar oversexed zult neigen. Anders kan je een dame nooit boven een moog plaatsen, of wel?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Oversexed... nou Leo, ik heb je natuurlik nooit gezien, maar eh... zou het ;)

qualitytime

mooie opmerking is dat!!

Leo, wat hoor ik nu !!! Stoppen ??? Nou ja, mischien dan toch maar een autospuiterij ???

gr. Mario

de maq16/3 is versie 3.40, een grijze met cv/gate. gekocht in de milleniumactie van doepfer bij jawel, music house.

Ik ga niet oordelen over wat voor hobby leuker is, maar als je al zo veel spullen bij elkaar hebt en je krijgt er niet de gewenste geluiden uit, waar ligt dat dan aan ?

Aan de hoeveelheid tijd die je besteed aan het maken van muziek ?
Misschien heb je te weinig tijd om je spullen te leren kennen ?
Muziek maken is ook een proces, niemand die ooit begon met muziek maken was meteen een ster (uitzonderingen daargelaten), je zult door ervaring leren. Op het moment dat wil gaan schilderen wil dat meestal ook niet meteen resulteren in een goed schilderij.

Op het moment dat je al die spullen de deur uit doet, ga je ongetwijfeld spijt krijgen, zeker als je ontdekt dat Bob Ross, lang niet zo interessant is als Bob Moog.

Maar ja de keuze is natuurlijk bij jou..........

Origineel geplaatst door C-Code
Ik ga niet oordelen over wat voor hobby leuker is, maar als je al zo veel spullen bij elkaar hebt en je krijgt er niet de gewenste geluiden uit, waar ligt dat dan aan ?

Aan de hoeveelheid tijd die je besteed aan het maken van muziek ?
Misschien heb je te weinig tijd om je spullen te leren kennen ?
Muziek maken is ook een proces, niemand die ooit begon met muziek maken was meteen een ster (uitzonderingen daargelaten), je zult door ervaring leren. Op het moment dat wil gaan schilderen wil dat meestal ook niet meteen resulteren in een goed schilderij.

Op het moment dat je al die spullen de deur uit doet, ga je ongetwijfeld spijt krijgen, zeker als je ontdekt dat Bob Ross, lang niet zo interessant is als Bob Moog.

Maar ja de keuze is natuurlijk bij jou..........

Och, Leo kennende staat een week later het spul weer opgestapeld tot aan het plafond. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ;)

En nog bedankt voor het 808 preset boekje trouwens Leo.:okdan:

Origineel geplaatst door C-Code

ROTFL!!

Wel dat Bob Ross al een poosje uitgeschilderd is en deelneemt aan een stilleven inclusief een grafsteen.

Maar ik zal je nog eens wat vertellen. Ik vind het een achterbakse en laffe daad. Komop man! Ben ik net door al m'n geld heen en ga jij de boel in de verkoop doen. Mooi is dat meneertje Leo. 8o)

de geluiden krijg ik er wel uit, wat dat betreft kan het haast niet beter. maar ze een beetje draaglijk achter elkaar zetten, dat is lastiger, en dan zeker als het om opnemen van een 2e spoor gaat of zo.

trouwens, zinnige bijdragen allemaal. hoewel, bob ross?? als jij over synthesizer muziek begint, begin ik toch ook niet meteen over modern talking? (regelmatig zeer prominent aanwezig ind e catalogus van musicstore koeln.)

wat is er mis met Modern Talking?

Grapje, als die gasten wisten dat er nu die electroclash hype er was, gingen ze electro maken.
Als was het maar alleen om met hun kontje te draaien en een modeshow op te voeren.

Leo; de 808`s ruilen tegen een airbrushsetje???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back