• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

moog elijk doe ik alles weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
leo, is het misschien een idee om iemand te zoeken die weer niet zo goed met synths om kan gaan maar wel goede muzikale ideeen heeft die overeenkomen met die van jou? dan zou je in een soort van engineer/technicus/programmer rol samen muziek kunnen maken........ kan heel goed werken als het klikt..

Olaf

Poeh Leo, ik weet precies wat je bedoelt....ik heb ook momenten dat ik alles in de wilgen wil hangen omdat mijn muzikale talenten nou niet zo uitgesproken zijn....
sterkte...

Origineel geplaatst door bob303vs909
Poeh Leo, ik weet precies wat je bedoelt....ik heb ook momenten dat ik alles in de wilgen wil hangen omdat mijn muzikale talenten nou niet zo uitgesproken zijn....
sterkte...

ELKE kunstemaker heeft dat! daar is nix raars aan.....

Ach, ik zou me best 4 weken op willen sluiten met Leo.. maar of dat goed gaat komen? :luv:

nou weet ik het zeker (zullen we maar zeggen), even een nieuwe thread maken met wat spulletjes!

Origineel geplaatst door Leo
begreep ik ook al niet; als het over seks gaat denk ik eerder aan johnny busca.
Ola! En waar kom ik vandaan? Justum! Eindhoven Strijp! :)

Maar goed... Ik, persoonlijk, zou het erg op prijs stellen als iedereen leo's menig respecteerd. Boeien dat ie alles verkoopt om het daarna weer misschien te kopen of niet. Dat moet ie toch zelf weten. Zolang hij er niet slechter van wordt en wij worden er zeker niet slechter van (al die buitenlandse gear die naar nederland gehaald word), dan zie ik het probleem niet.

Er zijn ook mensen die geluid als hobby hebben en waarbij het niet direct om een track gaat of om muziek. Dat moeten ze toch zelf weten! fluit, fluit....

Verstandig dat leo een nieuwe thread gestart is en nu is er koffie! :koffie:

Re: moog elijk doe ik alles weg

Origineel geplaatst door Leo
ik zit er sterk over te denken om mijn spullen weg te doen, om weer 's plek te maken voor een andere hobby.
of ik dat ga doen hangt ook een beetje af van het gemak waarmee zoiets kan, en hoe snel.
wat denken jullie, zou er iemand geïnteresseerd zijn de volgende spullen? het is trouwens wel bijna allemaal in topstaat en het zijn mijn eigen troeteldiertjes dus hier en daar verlang ik echt de hoofdprijs.

moog the source met midi
tr808 + kenton pro4
tr808
moog parametric eq
moog graphic eq
doepfer maq16/3
opcode 8portse
delta1010
sequential multi-trak
waldorf micro q
moog micromoog
yamaha e1010 analog delay
moog minimoog

bij elkaar zou het toch wel 8000-8500 moeten opbrengen. of krijg ik nou de volle laag dat ik veel te hooggespannen verwachtingen heb??

Heb je de micromoog nog staan en voor hoeveel mag hij weg?:duivels:

de micromoog is al weg, net als wat andere spulletjes. ik heb het allemaal in een andere thread bij te koop aangeboden gezet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back