Stukje trance

Tr!ppleV

TrippleV
Beste mensen,
Ik ben met een stukje trance bezig en wil graag weten of ik op de juiste weg ben. Hij is misschien een beetje langdradig en ik wil ook meer afwisseling erin hebben. Ik ga er dus ook zeker mee verder. Het belangrijkste/moeilijkste is voor mij het mixen/eq'en/compressen van de tracks. Ook de bassline met de kick blijft erg lastig. Vaak zit ik met te veel laag te mixen. Misschien dat jullie tips hebben voor mij. Oh ja dit heb ik gemaakt met Reason en Cubase. 2x Subtractor voor de Trance deun en 2x Nexus voor de bassline en dat andere stereo geluidje . Verder wat samples en effecten.

Groet.

Attachments

• Stukje Trance.mp3
    9 MB · Bekeken: 145
Hmm, die bassdrumm is meer voor rockmuziek en verder vind ik het niet echt trance, maar meer iets in de richting van techno hebben ;)
Er kan denk ik wel wat meer gebeuren met de melodie en ook de geluiden, vooral de beat (hi hats ook), mogen wat mij betreft wel moderner.

Je bent lekker op weg!

Hmm, die bassdrumm is meer voor rockmuziek en verder vind ik het niet echt trance, maar meer iets in de richting van techno hebben ;)
Er kan denk ik wel wat meer gebeuren met de melodie en ook de geluiden, vooral de beat (hi hats ook), mogen wat mij betreft wel moderner.

Je bent lekker op weg!
Hey bedankt. Ja ik ga zeker meer afwisseling aanbrengen en geluiden toevoegen. Meer variatie in de melodie etc. Heb je nog een tip misschien voor een moderner sound? Thanks.

Back