Cubase 5 activatie licentie

Shado_beatz

Stamgast
Hallo,

Vorige week heb ik cubase 5 gekocht geleverd met een usb stick, hier staan 25 tijdelijke uren op die gebruikt kunnen worden om met cubase te werken:

zie link:

http://knowledgebase.steinberg.de/324_1.html

Na de 25 uren zul je de activatie code moeten invoeren om er permanent gebruik van te kunnen maken. ( deze code staat op het bijgeleverde formulier )

Mijn vraag is of je die code direct kan invoeren, of dat je moet wachten tot de 25 uren zijn verstreken..
Wat ik dus heb gedaan is.. direct de activatie code van het formulier ingevoerd bij de Syncrosoft Licence Controlcenter. Dit zou moeten betekenen dat ik permanent gebruik moet kunnen maken van Cubase.

Echter zie ik bij de License Center ''remaining 25 hours'' staan..
Na het nog een keer invoeren van de licentie kreeg ik de melding dat de code al een keer eerder is ingevoerd.
Moet ik soieso de 25 uur uitzitten en gaat hij dan permanent over naar de volledige licentie of gaat dit per direct in en vervalt de 25 uur?

Op de Steinberg website is dit nog al onduidelijk, ook heb ik de manuel doorgelezen maar daar staat ook geen specifieke info op.

Wie heeft hier ervaring mee?

Heb hem ook direct ingevoerd... en geen problemen mee gehad...
(geen melding na die 25 hrs... etc)

Heb hem ook direct ingevoerd... en geen problemen mee gehad...
(geen melding na die 25 hrs... etc)

Ok dus jij hebt hem ook direct ingevoerd en de 25 uur doorlopen en daarna word het een permanente licentie of werd dat per direct een permanente licentie? ik heb namelijk ook direct ingevoerd en bij mij staan die 25 uren nog..

axn bedankt voor je bevestiging!

Ik heb het ook direct ingevoerd. Geen problemen gehad :)

staat er bij jou ook remaining 25 hours ongeacht dat je de permanente code heb ingevoerd?

vaag dat ik het bij mij wel zie staan, ik heb toch het gevoel dat er iets niet goed gaat...

Is het niet misschien een optie om de dongle te bewaren en de 25 uren uit te zitten totdat hij vanzelf schreeuwt om een licentie, en op dat moment de dongle inpluggen..?
of boeit dit niet?

Hallo,

Je kan de code direct invoeren, tijdens en ook er na. De 25 Hours license loopt gewoon af en zal dan ook niet meer te zien zijn in het LCC.

Gr,

Chris

Chris,

bedankt voor de bevestiging :)
ik weet voldoende :D

Back