Ik zoek deelnemers voor "Muzikanten onderzoek"!

odin-o

Ingeburgerd
Hallo,

Ben jij een muzikant?

Wij zijn studenten aan de HU en HAN en wij zijn bezig met de realisatie van ons afstudeerproject, namelijk een online muzikanten platform.

Ben jij muzikant en lijkt het je leuk om een korte enquête in te vullen waarbij je ook nog eens kans maakt op een mooie prijs?

Doe dan mee!

http://www.musicrooms.nl/onderzoek.php

:okdan:

Er hebben al 5 leden meegedaan, thx!!!

het is niet mogelijk om niks in te vullen bij vr 7 en 8. zou wel moeten kunnen eigenlijk. of erbij zetten anders nl. maar dat terzijde.
en succes ermee he!

Slechte enquete. Mijn stijl staat er niet bij. Bij vraag 7 staat mijn keuze er niet bij, terwijl ik toch een antwoord moet geven. Dan vraag je om onjuiste antwoorden...

Slechte enquete. Mijn stijl staat er niet bij. Bij vraag 7 staat mijn keuze er niet bij, terwijl ik toch een antwoord moet geven. Dan vraag je om onjuiste antwoorden...

+1 :frons:

beetje kansloos in mijn ogen.
Niet om zinloos af te kraken, maar puur om het een hoog "wij zijn blije studenten die even wat leuks denken te hebben verzonnen maar van de praktijk niks weten" gehalte op mij overbrengt. Let wel, zo komt het op mij over, dat wilniet zeggen dat het zo is.
Niks dan respect voor ideeën, maar ik heb de afgelopen jaaaaren rond lopen zoeken naar expertise en kom er altijd tot de conlcusie dat ik het beter allemaal zelf kan doen en de rest niet zulke experts zijn als ze zeggen. Hier op het synthforum zitten tenminste nog mensen die over allerlei kanten in de muziek dingen te melden hebben waar ik af en toe nog steeds iets van opsteek. Dat verwacht ik niet van een in elkaar gefabriekt geheel. Uiteindelijk moet je het toch altijd zelf doen, je kan alleen wat tips krijgen. Om echt daadwerkelijk hulp te krijgen is er niet genoeg geld beschikbaar of levert het niet genoeg geld op.

beetje kansloos in mijn ogen.
Niet om zinloos af te kraken, maar puur om het een hoog "wij zijn blije studenten die even wat leuks denken te hebben verzonnen maar van de praktijk niks weten" gehalte op mij overbrengt.
dat vond ik een beetje bij vraag 6... hehe

er staat "pas jij het best" dus bij welk genre sluit je subgenre aan? we kunnen moeilijk 80 duizend muziek genres benoemen
beetje kansloos in mijn ogen. Niet om zinloos af te kraken, maar puur om het een hoog "wij zijn blije studenten die even wat leuks denken te hebben verzonnen maar van de praktijk niks weten" gehalte op mij overbrengt. Let wel, zo komt het op mij over, dat wilniet zeggen dat het zo is.
er is een jaar aan onderzoek vooraf gegaan, het is een serieus afstudeerproject, gebaseerd op ons vooronderzoek "betalen voor aandacht" etc. etc. anyway, bedankt voor alle feedback! We gaan wat doen met dat je geen vragen open kunt laten :eureka: invullers bedankt!!!!

7) Voor welk doel zou jij een expert betalen?

misschien beter

7) Voor welk doel zou jij betalen?

en dan als antwoorden

Als mijn muziek gehoord wordt met luistergarantie
Als mijn muziek wordt voorzien van deskundige feedback
Als het de kans op boekingen vergroot
Als het verkoop oplevert van mijn muziek
Als ik daardoor kans maak op een platendeal bij een label

dit zijn namelijk functionaliteiten die we kunnen aanbieden, als daar vraag naar is tenminste (moet het onderzoek uitwijzen)

Stel dat ik bij vraag 7 nu vind: "ik wil nooit betalen". Dit hoort niet bij de opties, jullie gaan ervan uit dat iedereen in bepaalde situaties wil betalen. Bij vraag 4 een vergelijkbare situatie. Stel dat ik muziek maak om veel vrouwen te kunnen krijgen, staat er niet bij als optie. Een 'overige' optie bij iedere vraag lijkt me dan ook nuttig. Natuurlijk kun je niet iedere mogelijke optie noemen, maar noem wel altijd een rest-optie. Bij vraag 2 doe je dat wel weer keurig, weinig consequent dus...

Server Error in '/' Application.

dus enquete is niet verzonden :-)

misschien een leuk idee om ook alvast een pilot van de site op te zetten zodat we een idee kunnen krijgen wat het nu precies moet gaan worden?

Natuurlijk is het een super platform als jullie je ideeen kunnen realiseren. (heel veel leden die allemaal actief deelnemen etc.)

Stel dat ik bij vraag 7 nu vind: "ik wil nooit betalen". Dit hoort niet bij de opties
Je hebt gelijk, zal daar de keuze "Nergens voor." bij laten toevoegen.

Stel dat ik muziek maak om veel vrouwen te kunnen krijgen, staat er niet bij als optie.
Dat is een functionaliteit die wij niet kunnen bieden, dus daarom staat die er niet bij in de opties. Wij willen weten, welke van de keuzes die wij kunnen realiseren het meest gewenst zijn. Maar mee-eens, een extra keuze "anders, namelijk" zou een goede aanvulling zijn, zal het doorgeven

betreffende de foutmelding database-error, dit is echt kapot ergerlijk.. heb de hosting al benaderd.. het komt soms voor

Server Error in '/' Application.

dus enquete is niet verzonden :-)

misschien een leuk idee om ook alvast een pilot van de site op te zetten zodat we een idee kunnen krijgen wat het nu precies moet gaan worden?

Natuurlijk is het een super platform als jullie je ideeen kunnen realiseren. (heel veel leden die allemaal actief deelnemen etc.)
Excuses hiervoor, we zijn ingesprek met de hosting waar dit aan kan liggen.. hij doet dit sporadisch. Wel nemen we je feedback mee in het rapport, er is btw nog geen werkende pilot wel een grafisch front-end van verschillende pagina's. Maar deze kunnen we nog niet vrijgeven tot de pattent aanvraag is afgerond

Back