three tracks in one thread

Blue eyes sunrise en bad feelings fading vond ik niet zo sterk, maar......bye bye girl...dies echt echt lekker!!!. elctro word hier zowiezo niet veel gepost, maar dis echt een goede track!!!

Jij maak echt goede shit vriend!

Je vidoe's zijn vet....je tarcks zijn goed tot zeer goed. Waarom hoor ik niets van je? Het echt (meer dan) goed genoeg voor een dikke live act.

Blue eyes sunrise en bad feelings fading vond ik niet zo sterk, maar......bye bye girl...dies echt echt lekker!!!. elctro word hier zowiezo niet veel gepost, maar dis echt een goede track!!!
thnx :biertje:

Jij maak echt goede shit vriend!
:D

Je vidoe's zijn vet....je tarcks zijn goed tot zeer goed. Waarom hoor ik niets van je? Het echt (meer dan) goed genoeg voor een dikke live act.
Zit voorlopig nog even in de studio... Niet zo'n zin om weer het podium op te gaan, weet nog niet wat ik precies live zou willen doen... Daarnaast ook beetje voorbereiden op opleiding in september, ook in het video gebeuren duiken... Steep learningcurve weerom...

Leuke tracks; vind Bye Bye Girl ook de beste :)

Doet me beetje denken aan Assemblage 23.
thnx man :D

Ik ken Assemblage niet echt... was dat niet industrial? Hmmja, dat snap ik wel een beetje...

oh... nieuwe track: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=109646

lol
naja, voor mij mag het ook iets minder steep... komt mijn slaapgebrek ten goede... ;)
Maar goed, ik heb er zin in... Leuke combi... beeld en geluid :D

Back