[track] The Oxytocin Party

... lekker zoete melodie in die intro,.. en zuiver.. naar het cosmische af.. lust ik wel.
... het genre daarna ... , ben je precies zelf nog niet uit.

... rond de 4de minuut loopt alles blijkbaar in het honderd,... is dit volgens plan ?

... lekker zoete melodie in die intro,.. en zuiver.. naar het cosmische af.. lust ik wel.
:D
thnx

... het genre daarna ... , ben je precies zelf nog niet uit.
hehe
Ach hokjes... ;)

... rond de 4de minuut loopt alles blijkbaar in het honderd,... is dit volgens plan ?
:dubbel:
Ik weet niet wat er volgens jou in het honderd loopt, maar de track is inderdaad zo bedoeld... =)

dank voor het luisteren, Patrick :mega:

Hij is weer lekker....
thnx :D

K vind alleen de melodie te zacht, hoort em nauwelijks boven de bassline. Ik zou ook proberen wat meer variatie te zoeken.
Meh... variatie is overrated ;)

Welke melodie bedoel je en waar vind je em te zacht?

Die hat die je gebruikt vind ik erg cool.....dat idee ga ik zeker van je jatten:D
Ut is een 707 hat, altijd fijn :D

gebruikte gear
TR-808
TR-707
Juno60
Pro-One
PolySix
ESQ-1
Alpha Juno

Heb je ook iets van een album ofzo?

Hiero
of als je geen fysiek product wil: Hiero (torrent)

Welke melodie bedoel je en waar vind je em te zacht?

Je laat em aan het begin in fade (kan dat???) bij 1:15 is tie goed hoorbaar. Als je bassline, hats en kick er bij komen dan word tie naar de achtergrond gedrukt. Het zelfde gebeurt met de string die je gebruikt. Zou die beiden zeker naar voren halen, komt de variatie ook ten goede.

Meh... variatie is overrated ;)
Hahaha! Dan ben je ook een techno liefhebber of zit ik er dan echt langs?

Hiero
of als je geen fysiek product wil: Hiero (torrent)
Heb em net binnen.....is er al een thread van? Dan kan ik daarop reageren.....en nee ik heb de zoek functie niet gebruikt.

ik ga hem op tape zetten voor in de auto, bedankt!!
Nee jij bedankt voor het luisteren! ;)
Trouwens... De track of de cd? :D

Je laat em aan het begin in fade (kan dat???) bij 1:15 is tie goed hoorbaar. Als je bassline, hats en kick er bij komen dan word tie naar de achtergrond gedrukt. Het zelfde gebeurt met de string die je gebruikt. Zou die beiden zeker naar voren halen, komt de variatie ook ten goede.
infaden kan zeker... en gebeurt ook!
Ik snap welke melodie je het over hebt... Dan komt eerst de bassline erin, dan de hats, de snare en de kick, je krijgt dan een beetje masking van de melodielijn, maar omdat het allemaal vrij ver in het hoog zit, is het nog wel goed hoorbaar vind ik...

het is ook zeker niet de bedoeling om die melodielijn prominenter te laten zijn in het stuk...

op 3:25 komen de stabs erin, die langzaam harder worden en de melodielijn is op 4:10 eruit, over blijven de strings, de stabs en de hoge arpeggio...die dan door de afwezigheid van de melodielijn wat verder naar voren komen... het nummer krijgt een beetje ander karakter door de stabsmelodie...

Hahaha! Dan ben je ook een techno liefhebber of zit ik er dan echt langs?
nope, ben niet zo'n technoliefhebber, maar hou wel van hypnotiserend en gelaagd... Het nummer Second Orgasm van mijn cd zit ook zo in mekaar... hele subtiele verschillen in volume door het nummer heen en niet echt veel variatie in de normale zin van het woord... maar dat vind ik bijv. een van mijn mooiste nummers...

Heb em net binnen.....is er al een thread van? Dan kan ik daarop reageren.....en nee ik heb de zoek functie niet gebruikt.
Hier vind je de release thread met wat extra info enzo... Ben wel benieuwd wat je ervan vindt...

:mega:

Back