Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... lekker zoete melodie in die intro,.. en zuiver.. naar het cosmische af.. lust ik wel.

hehe... het genre daarna ... , ben je precies zelf nog niet uit.

... rond de 4de minuut loopt alles blijkbaar in het honderd,... is dit volgens plan ?

thnxHij is weer lekker....

Meh... variatie is overratedK vind alleen de melodie te zacht, hoort em nauwelijks boven de bassline. Ik zou ook proberen wat meer variatie te zoeken.

Ut is een 707 hat, altijd fijnDie hat die je gebruikt vind ik erg cool.....dat idee ga ik zeker van je jatten![]()

Heb je ook iets van een album ofzo?
Welke melodie bedoel je en waar vind je em te zacht?
Hahaha! Dan ben je ook een techno liefhebber of zit ik er dan echt langs?Meh... variatie is overrated![]()
Heb em net binnen.....is er al een thread van? Dan kan ik daarop reageren.....en nee ik heb de zoek functie niet gebruikt.
Nee jij bedankt voor het luisteren!ik ga hem op tape zetten voor in de auto, bedankt!!

infaden kan zeker... en gebeurt ook!Je laat em aan het begin in fade (kan dat???) bij 1:15 is tie goed hoorbaar. Als je bassline, hats en kick er bij komen dan word tie naar de achtergrond gedrukt. Het zelfde gebeurt met de string die je gebruikt. Zou die beiden zeker naar voren halen, komt de variatie ook ten goede.
nope, ben niet zo'n technoliefhebber, maar hou wel van hypnotiserend en gelaagd... Het nummer Second Orgasm van mijn cd zit ook zo in mekaar... hele subtiele verschillen in volume door het nummer heen en niet echt veel variatie in de normale zin van het woord... maar dat vind ik bijv. een van mijn mooiste nummers...Hahaha! Dan ben je ook een techno liefhebber of zit ik er dan echt langs?
Hier vind je de release thread met wat extra info enzo... Ben wel benieuwd wat je ervan vindt...Heb em net binnen.....is er al een thread van? Dan kan ik daarop reageren.....en nee ik heb de zoek functie niet gebruikt.