Junkie XL, Pete Philly (& Perquisite), Face Tomorrow, Roosbeef en Lucky Fonz III (Sabrina Starke ken ik niet) zijn toch wel allemaal goede en coole (en echte) bands en muzikanten.
Ja cool is voor mij niet gelijk aan goed...cool is een image...
ik hoef niet eens de naam of cd te kennen van een nummer om het goed te kunnen vinden.
ik vind het maar een hoop opgeklopte lucht, die Junkie XL ook....
Als artiest zal ik er niet veel op aanmerken dat is smaak, maar heel die marketingsmachine erom heen vind ik maar bulshit. Omdat meneer een samplepack van elvis heeft gearrangeerd is ie doorgebroken...Dat mag van mij hoor, niets mis mee... maar om nu te spreken van goed, gaat mij iets te ver. En iedereen moest dat ook allemaal maar horen via de media hoe bijzonder dat wel niet was etc (pluggen)....Terwijl er miljarden andere songs zijn die beter zijn die zelfs nog nooit op de radio zijn geweest....
Nou kan je natuurlijk zeggen, hee daar is nu juist die GPVN voor, maar dat is verkeerd imo.
Het enigste waar een GPVN in voorziet is een smaldeel van de mzueikindustrie uitlichten en dat de hemel in prijzen, terwijl het gewoon weer gaat om geld verdienen, kontracten, bierreklame etc....om de egte artiest wordt geen zak gegeven...
Ik gun iedereen zijn feestje, maar denk nu niet dat dit waslijstje aan artiesten, de creme de la creme van de artiesten zijn in NL...
Althans dat denk ik dan, iemand anders mag daar anders over denken...