NE566 gezocht

vintage planet heeft de ne566ne voor 19.50 p.stuk, er staat ook een advertentie google ne566 en dan pagina's in het Neerlands

Jeuz wat een geld allemaal. Ik betaalde via electro-music.com GBP 2,50 per stuk. Zal eens kijken of die jongen er nog meer heeft, anders kun je er wel een of twee van mij overnemen.

Tja daar schrik dus ook van.....er staat 1 iemand op iebee en die vraagt er ook al 30 euro voor....=( zijn deze chippies dan ineens schaars ofzo???? ikke niet snap...

ga je die VCO bouwen Maarten? Ik heb dat printje van Etaoin maar overgenomen.......trouwens ik ben aankomende week in A'dam, koffie doen? Ik mot weer s naar Rotort.

Ben gestopt met concrete plannen maken toen ik er achter kwam dat de 566 weleens een probleem zou kunnen worden.
Ik heb het boek van Thomas gekocht en het leek me leuk om daar eens mee te experimenteren.
Het boek staat vol met handige schematjes en je hebt in no-time een paar drum modules in elkaar.
Ik dacht b.v. aan een hihat module met een 14584. (een Clangora heeft 3 566en nodig)

Ik heb soiwiso een paar (lees minimaal 5) 566jes nodig.
In ieder geval bedankt voor alle moeite in advance!

groetje,
Maarten

@ DenDer Denis man: Als ik niet hoef te werken ben ik altijd in voor een kopje koffie

Nee, ik heb nog niks terug gehoord van die Paul. Zijn alias is krisp14u op E-M, misschien kun je 'm rechtstreeks nog een keer benaderen. Ik heb al twee keer van 'm gekocht, misschien wordt ik genegeerd :D

dit zijn lijkt het toch wel behoorlijk obsolete chippies geworden, hoewel het altijd al moeilijk was eraan te komen.
en duur waren ze ook altijd.
groeten,
jeroen

Back