349° 34' 35

uhhhh,.. ja,.. die downloadknop,.. die weet ik altijd wel te vinden,..
Maar toch,..:confused::confused::confused::confused::confused:

sorry, ik had die :confused: niet herkent als zijnde inhoudelijk commentaar op de muziek.

Neuh,.. geen commentaar,..
Maar ik ben gewoon confused,.. zodoende,..:confused:
De muziek heb ik ook gevonden,.. das wel begrijpelijk,.. en wel ok ook.
Maar,.. wtf is die dronebiz? t geluid van dat plaatje? Is t wat wetenschappelijks,. of moet ik na al die jaren toch weer aan de LSD?

Toelichting graag! :confused:

En verder,.. echt geen negatieve kritiek ofzo,.. alle geluid is goed geluid wat mij betreft!!! :mega:

@ mario, je hebt dansmuziek en feestmuziek dat is zeg maar extroverte muziek, vaak heel druk met veel lagen. Music for the flesh als het ware. En je hebt ambient, in vele vormen. Dit is een soort van minimal ambient denk ik, maar dat moet mono maar zelf zeggen, maar dit is gericht op het introverte gedeelte. Music for the brain/soul zeg maar.

De term drone opzich is best oud al, staat voor een lang uitgerekte sound die uren kan aanhouden met diverse modulaties erin die je meenemen in een soort audiodroom. Drome zou een betere term zijn imo hehe

Het is dus een kunst om met een enkele geluidsbron een komplete soundscape neer te zetten die je bezig houdt..Maar net als met klassieke muziek moet je het wel leren luisteren denk ik...Zeker als de rest van een referentiekader uit Mtv en 538 hits bestaat :) (in het algemeen gesproken)

effe heel kort door de bocht hoor.

ah,.. tnx voor de uitleg,.. dacht al dat t zoiets was,.net als uhhh,.. een truffel,..
je moet r maar van houden,..sommige vinden ze gelijk lekker en anderen leren t nooit eten,.. zal r weer es terugkomen en t nog es proberen,..

Ze hadden t ook dreunnnnn kunnen noemen,.. gheheh.

Etoin eerste keer dat ik via archive.org wat shared.
Ik moet dus alleen de FLAC en cover uploaden.
Dan gaat de rest vanzelf, alleen duurt het wat even.

tsja t'iz geen gewone muziek he... ff met andere oortjes luisteren dus... :D

je moet er ook by gaan liggen dat doe ik ook meestal met dennis zn sessies [lol]
een compilatie met astronout mischien :halleluja

begin ze meer te waarderen
is idd wat anders dan anders

mp heeft ook een andere stuudio ...dan andere
:halleluja*D

mp heeft ook een andere stuudio ...dan andere
:halleluja*D

Ja kijk,.. Die studio,. Die Matterhorn van megavette modulars,..En die dikke klont kabelspaghetti waar je met een abseiluitrusting doorheen moet!!!!

Die dig ik dan weer wel helemaal!!!!!

:halleluja:okdan::mega:

Back